رهبر انقلاب: اگر نصف آن مقداری که صحبت می‌کنیم، کار کنیم دنیا آباد می‌شود


رهبر انقلاب: اگر نصف آن مقداری که صحبت می‌کنیم، کار کنیم دنیا آباد می‌شود

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: هیچ شب و روزی نیست که من برای شما جوانان این دعا را نکنم که خدای متعال شما را در این راه ثابت قدم بدارد و بدانید که اگر شما در این راه ثابت قدم باشید، کشور، دنیا و بشریت اصلاح خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، هم‌زمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام)، مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی از سراسر کشور در حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ امام خمینی برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این مراسم در سخنان کوتاهی در زمان اقامه نماز ظهر و عصر فرمودند: بنده همین اندازه خواستم به شما جوان‌های عزیز و برادران و خواهران خوش‌آمد عرض کنم. خیلی خوش آمدید. امروز جلسه بسیار خوبی به مناسبت اربعین تشکیل دادید و حقیقتا بنده از روحیه و معنویت و صفای شما استفاده کردم و بهره بردم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرمودند: هرجا شما جوانان حضور داشته باشید، حضور صفا و نورانیت دل‌هاست و بسیار مغتنم است. بعضی از برادران عزیر گفتند شما صحبت کنید، ما همیشه صحبت می‌کنیم، بنده زیاد صحبت می‌کنم. اگر آن مقداری که من و امثال من صحبت می‌کنیم، نصف آن را کار کنیم همه دنیا آباد می‌شود. دعا کنید خدای متعال به ما توفیق بدهد بتوانیم صراط مستقیم حق را هم‌چنانی که تا امروز به توفیق و فضل الهی شناختیم، تا آخر عمر بشناسیم و در این راه حرکت کنیم و ثابت قدم باشیم.

ایشان افزودند: هیچ شب و روزی نیست که من برای شما جوانان این دعا را نکنم که خدای متعال شما را در این راه ثابت قدم بدارد و بدانید که اگر شما در این راه ثابت قدم باشید، کشور، دنیا و بشریت اصلاح خواهد شد.

khamenei.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج