پیاده‌روی باشکوه جاماندگان اربعین حسینی در لارستان برگزار شد


پیاده‌روی باشکوه جاماندگان اربعین حسینی در لارستان برگزار شد

به مناسبت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور خیل عظیم عاشقان آن حضرت در لارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عصر امروز (شنبه 27 مهر) ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی» با حضور خیل عظیم عاشقان آن حضرت در لارستان برگزار شد.

امسال هم لارستانی‌های جامانده از کوی دوست اما مشتاق یار با چشمانی پر از اشک و دل‌هایی پر از حسرت، با سردادن شعارهای لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س) و غیره فاصله گلزار مطهر شهدا تا حرم مطهر شهدای گمنام لارستان را پیاده طی کردند.

در این برنامه معنوی که جمعیت راهپیمایان، از مرد و زن، پیر و جوان هزاران نفر برآورد می‌شود، گروه‌های مختلف دانشجویی، اصناف و بسیجی با برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی شبیه‌سازی شده در طول مسیر پیاده‌روی عزادارن، جلوه خاصی را به این مراسم بخشیده و پذیرای شرکت‌کنندگان در اجتماع بودند.

در این مراسم برنامه‌های مختلفی از قبیل دمام‌زنی، سینه‌زنی، روضه‌خوانی و غیره اجرا شد و حاضرین پس از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام که در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان دفن هستند، زیارت اربعین را زمزمه و قرائت کردند.

پایان پیام/656

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس