احتمال لغو یکی از مسابقات سری آ به دلیل شرایط جوی


احتمال لغو یکی از مسابقات سری آ به دلیل شرایط جوی

وضعیت جوی در جنوا، برگزاری دیدار سمپدوریا و رم را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

وضعیت جوی در جنوا، برگزاری دیدار سمپدوریا و رم را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، در یکی از مسابقات هفته هشتم سری آ مطابق برنامه تیم سمپدوریا از ساعت 16:30 (به وقت تهران) روز یکشنبه در ورزشگاه لوئیجی فراریس جنوا میزبان رم خواهد بود. اما وضعیت جوی شهر جنوا در روزهای گذشته، برگزاری این مسابقه را با ابهام مواجه ساخته است.

منطقه لیگوریا (که جنوا مرکز آن است) در روزهای اخیر شاهد بارش های سنگینی بوده که موجب به راه افتادن سیل در برخی نقاط شده است. با توجه به مرطوب بودن چمن لوئیجی فراریس، بارندگی بیشتر وضعیت چمن را بغرنج خواهد کرد.

آخرین گزارش ها حکایت از آن داشته که وضعیت جوی جنوا از رنگ زرد هشدار به رنگ نارنجی رسیده و در صورت رسیدن به رنگ قرمز، مسابقه با تصمیم مقامات محلی لغو خواهد شد.

گزارش ایستگاه های هواشناسی محلی نشان می‌دهد از روز سه شنبه 15 اکتبر (4 روز گذشته) تا به امروز میزان بارش در اطراف جنوا 732.2 میلیمتر بوده است، این در حالی است که در 9 ماهه ابتدایی سال 2019 میلادی میزان کل بارش در این منطقه 851.4 میلیمتر گزارش شده بود. همچنین بادهایی با سرعت 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت در حال وزیدن است.

سمپدوریا که با تنها 3 امتیاز از 7 مسابقه نخست خود در قعر جدول سری آ قرار دارد، در وقفه بازی های ملی دست به تغییر مربی زد و با اخراج اوزه بیو دی‌فرانچسکو، کلودیو رانیری سرمربی سابق رم را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد. رانیری قرار بود در نخستین تجربه خود برابر تیمی قرار گیرد که آن را در دو مقطع (2009 تا 2011 و سپس 2019) هدایت کرده اما شرایط جوی، شاید این دیدار را به زمانی دیگر موکول کند.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟