عکس ؛ حمایت سعید آذری از یک استقلالی


مدیر عامل اسبق تیم فولاد که حالا در تیم فولاد خوزستان مشغول به انجام همان وظیفه است با انتشار پستی سعی کرد از سرمربی ذوب آهن حمایت کند. نوشته عکس ؛ حمایت سعید آذری از یک استقلالی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ حمایت سعید آذری از یک استقلالی

سعید آذری : ما می رویم تو می‌مانی علی منصوریان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۳
عکس ؛ حمایت سعید آذری از یک استقلالی

مدیر عامل اسبق تیم فولاد که حالا در تیم فولاد خوزستان مشغول به انجام همان وظیفه است با انتشار پستی سعی کرد از سرمربی ذوب آهن حمایت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری مدیر فولاد خوزستان که سال ها در مجموعه باشگاه ذوب آهن در مقاطع مختلف حضورداشته است صبح امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به نوعی سعی کرد در این روزها که علی منصوریان سرمربی ذوب آهن روزهای خوبی را پشت نمی گذارد به او قوت قلب بدهد .

« دنیای عجیبی است نازنین تا در اوجی دور و برت پرسه می زنند برای عکس یادگاری گرفتن، سلفی گرفتن، امضا گرفتن، خلاصه همه چیز گرفتن.

وقتی می آیی پایین هم دوباره شروع می کنند به گرفتن ولی این بار جنس گرفتن ها از نوع دیگریست

اول فاصله می گیرند تا بگویند اصلا گویی وجود نداشته ای با آنها، دوم دنبال گرفتن اعتبارت هستند به هر قیمتی، سوم دوستانت را از تو می گیرند و نهایتا سعی می کنند اگر زورشان برسد جایگاهت را و هویت کاری ات را.

آری در دو حالت بالا و پایین، می گیرند کلا گرفتن جز تفکیک ناپذیر این دنیای فوتبال است.

ولی تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش بمان پای اعتقادت، فلسفه ات، شرافتت این ها درسی است برای شاگردانت چه گذشته چه حال چه آینده.

سعید آذری در ادامه گفت:

توپ گرد فوتبال می چرخد ولی فوتبال نهایتا مال فوتبالی هاست نگران نباش طاقت بیار فوتبال خودش حق هر کسی را به واسطه نیتش، تلاشش، و دل پاکش کف دستش می گذارد، بهشت و جهنم فوتبال به اندازه سه مسابقه است ولی وقتی طولانی تر می شود که نیات شوم و آدم های شوم در کنارش باشند.

از شاگردانت که اسلحه تو هستند دفاع کن همان طور که موقع جذبشان و عقد قراردادشان ساعت ها برایشان وقت گذاشتی و با مطالعه کامل آنها را جذب کردی، همان هایی که با من سر آمدنشان مدت ها کلنجار رفتی، شاگردانت بهترینند، با آمار با عامی های تازه به دوران رسیده در خصوص شاگردانت صحبت کن، وقتی آنهایی که تک به تک برای آوردنشان به تیمت مبارزه کردی و همه را متقاعد کردی که بهترینند قضاوتت را ببینند در مورد خودشان، برایت جان می دهند.

اجازه نده هر کار نا بلدی در خصوص شاگردانت بد بگوید آنها به همان جا که آمده اند تعلق دارند.

شاگردانت باید بدانند اگر تو نبودی الان آنها هم نبودند تو مردانه سخت مبارزه کردی برای اینکه الان تحت رهبری تو باشند.

سعید آذری در ادامه گفت:

خلاصه داش علی منصوریان، سرد و گرم چشیده فوتبال، ایستادگی رمز موفقیت است من که افتخار همکاری با تو را داشتم می دانم توانمندی، برای همین با افتخار پشتت ایستادم تو هم پشت شاگردانی که با اعتماد تو آمده اند مثل کوه مقاومت کن مزدت را می دهند.

آنها را من می شناسم بهترینند در مرام و معرفت بارت را بر می دارند در انتخابشان اشتباه نکرده ای داش علی منصوریان تو قهرمان خودت باش آن وقت آینده از آن توست تو یکی از بهترین ها هستی و شاگردانت این را می دانند.

روزهای سخت می گذرند ولی آدم های سخت می مانند، تو آدم سخت خودت باش، تو می مانی

ما به فوتبال تعلق نداریم و می رویم»

این در حالی است که علی رضا منصوریان در کنفرانس بعد از بازی مقابل مس کرمان در چهارچوب رقابت های جام حذفی که منجر به شکست سنگین ۴ بر ۲ این تیم در ورزشگاه خانگی شد در بخش ازصحبت هایش گفته بود :

« من در این مسابقه از خودم و بازیکنان ناراضی هستم اما باید همه کمک کنیم تا ادامه راه شرایط بهتر شود. در سلسله مراتب از نفر اول کارخانه گرفته تا بقیه همه می‌خواهند کمک کنند و باید دید تفکرات آنها برای کمک کردن چگونه است.»

عکس ؛ حمایت سعید آذری از یک استقلالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل