طلسم خرید جدید رئال مادرید چه زمانی شکسته می‌شود؟


 طلسم خرید جدید رئال مادرید چه زمانی شکسته می‌شود؟

لوکا یوویچ ستاره صربستانی و 21 ساله رئال مادرید، تا به اینجای فصل نتوانسته برای این تیم گلزنی کند. موضوعی که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، لوکا یوویچ صربستانی در تابستان با مبلغ ۶۰ میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. این بازیکن جوان که برای تقویت خط حمله رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو به این تیم پیوست، نتوانسته تا کنون درخشش آنچنانی در ترکیب کهکشانی ها داشته باشد. او در این فصل در هیچ بازی رسمی برای رئال مادرید موفق به گلزنی نشده است. یوویچ اکثر بازی های پیش فصل رئال مادرید را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده بود.


یوویچ تاکنون در هفت بازی برای رئال مادرید به میدان رفته است. او همچنین از ابتدای فصل تنها در دو بازی به عنوان یار ثابت به کار گرفته شده است. این بازیکن جوان صربستانی در ۲۲۱ دقیقه حضورش در ترکیب رئال مادرید نتوانسته گلزنی کند و آخرین گلش در یک دیدار رسمی به بازی نیمه نهایی فصل گذشته لیگ اروپا باز می گردد که او توانست با لباس تیم آینتراخت فرانکفورت مقابل چلسی گلزنی کند. حالا ۱۶۷ روز از آخرین بازی رسمی که لوکا یوویچ در آن گلزنی کرده است، می گذرد.


یوویچ فصل گذشته آمار خیره کننده ای با لباس تیم آینتراخت فرانکفورت داشت. او موفق شده بود در ۵۶ بازی ۲۷ گل برای این تیم آلمانی به ثمر برساند و میانگین ۰.۵۶ گل در هر بازی را از خود به جای بگذارد. با این حال زیدان بارها ابراز امیدواری کرده که یویچ بالاخره روند گلزنی هایش را برای رئال مادرید آغاز خواهد کرد.


رئال مادرید در فصل جدید در ده بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده است که در میان تمام بازیکنان این تیم کریم بنزما با ۶ گل زده بیشترین سهم را داشته است. پس از او لوکا مودریچ و کاسمیرو حضور دارند که در این فصل هر کدام دو گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رسانده اند و بازیکنانی نظیر کروس و خامس، رودریگو، وینیسیوس، راموس، لوکاس واسکز و هازارد هر کدام یک بار موفق به گلزنی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته