ارتقای ظاهری و باطنی آئودی TT RS توسط ABT


ارتقای ظاهری و باطنی آئودی TT RS توسط ABT

اگر شما مالک یک آئودی بوده و خواهان ارتقای آن باشید بهترین کار مراجعه به شرکت تیونینگ ABT است. این تیونر آلمانی جزو پیشتازان ارتقای محصولات گروه فولکس‌واگن بوده و چندین پکیج تیونینگ برای جدیدترین نسل آئودی TT RS در نظر گرفته است. آئودی TT RS از پیشرانه‌ی 5 سیلندر 2.5 لیتری توربو با قدرت... The post ارتقای ظاهری و باطنی آئودی TT RS توسط ABT...

اگر شما مالک یک آئودی بوده و خواهان ارتقای آن باشید بهترین کار مراجعه به شرکت تیونینگ ABT است. این تیونر آلمانی جزو پیشتازان ارتقای محصولات گروه فولکس‌واگن بوده و چندین پکیج تیونینگ برای جدیدترین نسل آئودی TT RS در نظر گرفته است.

ارتقای ظاهری و باطنی آئودی TT RS توسط ABT
آئودی TT RS از پیشرانه‌ی 5 سیلندر 2.5 لیتری توربو با قدرت 394 اسب بخار و گشتاور 479 نیوتون متری استفاده کرده و پرفورمنس آن در خط مستقیم مشابه برخی سوپرکارهای شناخته شده‌ی بازار است. اولین چالش ABT بازنگری در این قوای محرکه بوده و حاصل کار هم ایجاد قدرت و گشتاور بیشتر از نسخه‌ی استاندارد است.

اما قدرت و گشتاور بیشتر این خودرو که هم‌اکنون برابر با 453 اسب بخار و 528 نیوتون متر است با استفاده از ECU سفارشی به دست آمده است. با توجه به اینکه هیچ تغییر مکانیکی دیگری در این خودرو رخ نداده بنابراین رسیدن به این قدرت با استفاده از ECU جدید قابل‌توجه به نظر می‌رسد.

ارتقای ظاهری و باطنی آئودی TT RS توسط ABT
افرادی که خواهان صدای پرطنین‌تر به منظور هماهنگی با قدرت و شتاب بالای TT RS خود هستند می‌توانند سیستم اگزوزی را سفارش دهند که باعث حذف دو خروجی گرد نسخه‌ی استاندارد و نصب چهار خروجی مشکی‌رنگ می‌شود. این اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ است.

تکمیل کننده‌ی تغییرات این خودرو دو نوع رینگ متفاوت 19 و 20 اینچی با رنگ‌های مشکی مات یا براق است. از دیگر تغییرات ظاهری می‌توان به قطعات فیبر کربنی متعدد همچون دیفیوزر جدید، اسپلیتر جلوی متفاوت و… اشاره کرد.

ارتقای ظاهری و باطنی آئودی TT RS توسط ABT
تمامی قطعات نصب شده توسط ABT از گارانتی 4 سال/160 هزار کیلومتر برخوردار بوده و بنابراین مالکان TT RS می‌توانند به راحتی این کیت را سفارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو