بازی Red Dead Redemption 2: تریلری از نسخه پی‌سی منتشر شد


بازی Red Dead Redemption 2: تریلری از نسخه پی‌سی منتشر شد

در فاصله کمتر از یک ماه به عرضه بازی Red Dead Redemption 2، راکستار خالق این اثر اولین تریلر نسخه رایانه‌های شخصی را منتشر کرد.بازی Red Dead Redemption 2 سال گذشته برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و یکی از زیباترین تجربه‌های بصری نسل اخیر در کنسول‌ها را به ارمغان آورد. با تریلر جدیدی که برای نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی با سیستمی...

در فاصله کمتر از یک ماه به عرضه بازی Red Dead Redemption 2، راکستار خالق این اثر اولین تریلر نسخه رایانه‌های شخصی را منتشر کرد.بازی Red Dead Redemption 2 سال گذشته برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و یکی از زیباترین تجربه‌های بصری نسل اخیر در کنسول‌ها را به ارمغان آورد. با تریلر جدیدی که برای نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی با سیستمی به مراتب قوی‌تر نسبت به کنسول‌ها منتشر شده، محیط دنیای گسترده و وسیع راکستار بسیار زیباتر و نفس‌گیرتر از گذشته به نظر می‌رسد. این تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

شرکت راکستار پیش از این قول داده بود که بازی RDR 2 بر روی رایانه‌های شخصی از بهبودهای گرافیکی فراوانی بهره برده است. از دارا بودن تنظمیات پشتیبانی از چند مانیتور به طور همزمان و مانیتورهای با صفحه عریض و نرخ فریم ریت سریع‌تر گرفته تا پیشرفت‌های گرافیکی در نورپردازی، سایه پردازی، پردازش بافت‌های محیطی، نمایش فوصل طولانی و بسیاری موارد دیگر.

اگر می‌خواهید بدانید که رایانه شخصی شما قابلیت اجرای بازی را دارد یا خیر، می‌توانید به لینک زیر رفته و سیستم مورد نیاز برای نصب و اجرای آن را نیز مطالعه کنید. به علاوه باید خاطر نشان کرد که نسخه پی‌سی این عنوان جهان باز دارای محتوای اختصاصی جدید برای کمپین داستانی خواهد بود.

بازی Red Dead Redemption 2 در روز پنجم نوامبر برای لانچر اختصاصی راکستار گیمز، استور اپیک گیمز و سرتاسر مغازه‌های عرضه محصولات دیجیتال در جهان منتشر خواهد شد. این بازی در ماه دسامبر نیز برای استور استیم عرضه می‌شود و همچنین یکی از عناوین زمان عرضه پلتفرم گوگل استادیا در تاریخ 19 نوامبر خواهد بود.

بازی Red Dead Redemption 2: تریلری از نسخه پی‌سی منتشر شدبازی Red Dead Redemption 2: تریلری از نسخه پی‌سی منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه