هراز از جنوب به شمال مسدود شد/ ترافیک نیمه‌سنگین در فیروزکوه


جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون محور هراز از آبعلی به سمت شمال کشور مسدود است و این انسداد تا ساعت 24 بامداد ادامه خواهد داشت.

آفتاب‌‌نیوز :

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند، همچنین این محور از ساعت ۱۴ امروز از آبعلی به سمت شمال کشور مسدود و این ممنوعیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است و هم وطنان به مرور و به سهولت در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

هراز از جنوب به شمال مسدود شد/ ترافیک نیمه‌سنگین در فیروزکوه

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، پرحجم اما روان گزارش شده و مشکل خاصی در خصوص عبور و مرور در این محورها وجود ندارد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن اعلام این که محدودیت‌هایی برای عبور راهپیمایان جاماندگان اربعین در شهرهای مختلف شرق استان، مانند دماوند، ورامین، چرمشهر و... اعمال شده، گفت: خوشبختانه راهپیمایی پرشور و عظیم جاماندگان اربعین حسینی با شکوه فراوانی در تمامی شهرهای شرق استان در حال برگزاری است و مشکلی در خصوص تردد راهپیمایان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هم وطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار بدهند، اذعان کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب هرگونه اقدامی که باعث پرتی حواس و عدم توجه به جلو شود، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس