قیمت خانه‌ دیگر ارزان نمی‌شود / متوسط قیمت خانه در تهران بین 12 تا 13 میلیون


قیمت خانه‌ دیگر ارزان نمی‌شود / متوسط قیمت خانه در تهران بین 12 تا 13 میلیون

یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید: برخی افراد در رسانه‌ها وعده کاهش 35 تا 40 درصدی قیمت خانه را می‌دهند در حالی که این وعده‌ها درست به نظر نمی‌رسد. نوشته قیمت خانه‌ دیگر ارزان نمی‌شود / متوسط قیمت خانه در تهران بین 12 تا 13 میلیون اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

یک کارشناس بازار مسکن در پاسخ به این پرسش که آیا التهابات بازار مسکن در تهران فروکش کرده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: با ثبات قیمت ارز شاهد فروکش شدن التهاب قیمت خانه هستیم. در حقیقت قیمت خانه در تهران به تثبیت رسیده است. آنچه که در بازار فعلی مسکن مشاهده می‌کنیم استعلام قیمت برخی مردم از مشاوران املاک است.

منصور غیبی از توصیه دولتی‌ها در بازار مسکن خبر داد و افزود: متاسفانه در این بازه زمانی شاهد توصیه‌های مقامات مسئول دولتی به مردم هستیم. برخی افراد در رسانه‌ها وعده کاهش ۳۵ تا ۴۰ درصدی قیمت خانه را می‌دهند در حالی که این وعده‌ها درست به نظر نمی‌رسد. این وعده‌ها در حالی به مردم داده می‌شود که شاهد حضور دلالان در بازار مسکن هستیم و همین موضوع فرصت خرید خانه با قیمت مناسب را از مردم و مصرف‌کننده نهایی می‌گیرد.

او اظهار کرد: با کاهش التهاب قیمت خانه ما نگران مصرف‌کننده واقعی هستیم. توصیه ما به مردم این است که شرایط فعلی بهترین زمان برای خرید خانه است.

غیبی در پاسخ به این پرسش که متوسط قیمت خانه در تهران چقدر است؟ گفت: طبق آمارهای بانک مرکزی متوسط قیمت خانه در تهران بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان است. طبیعتا قیمت خانه در مناطق لوکس نسبت به این میزان به طور چشمگیری کاهش داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز