تیزر قوی‌ترین فورد موستانگ تیون شده توسط راش


تیزر قوی‌ترین فورد موستانگ تیون شده توسط راش

امسال قطعات سال کوروت بوده اما تیم سازنده‌ی موستانگ هم دست خالی نیست. ما سرانجام با شلبی GT500 2020 و پیشرانه‌ی 8 سیلندر سوپرشارژردار 760 اسب بخاری آن آشنا شدیم هرچند اگر قیمت 73995 دلاری آن برای برخی‌ها دست‌نیافتنی باشد می‌توانند مدل مجهز به پکیج پرفورمنس اکوبوست با قیمت 31665 دلار را بخرند. این مدل... The post تیزر قوی‌ترین فورد موستانگ تیون...

امسال قطعات سال کوروت بوده اما تیم سازنده‌ی موستانگ هم دست خالی نیست. ما سرانجام با شلبی GT500 2020 و پیشرانه‌ی 8 سیلندر سوپرشارژردار 760 اسب بخاری آن آشنا شدیم هرچند اگر قیمت 73995 دلاری آن برای برخی‌ها دست‌نیافتنی باشد می‌توانند مدل مجهز به پکیج پرفورمنس اکوبوست با قیمت 31665 دلار را بخرند. این مدل نصف شلبی قدرت داشته اما پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربوی آن هیجان‌انگیز بوده و سواری خوبی ارائه می‌کند.

تیزر قوی‌ترین فورد موستانگ تیون شده توسط راش
راش هم جزو تیونرهای شاخص مدل‌های گوناگون موستانگ بوده ولی خب فعلاً پروژه‌ی جدیدش را رو نکرده است. تیزری که این شرکت منتشر کرده نشان دهنده‌ی قوی‌ترین موستانگ تاریخ راش می‌باشد. این خودرو خاص و انحصاری بوده چراکه تنها 60 دستگاه از آن و به‌صورت دست‌ساز به مشتریان تحویل داده خواهد شد. قطعاً قیمت این خودرو در حد و اندازه‌های شلبی خواهد بود.

تیزر قوی‌ترین فورد موستانگ تیون شده توسط راش
خودروی موردبحث جک راش ادیشن موستانگ نام داشته و به خاطر گرامی داشت یاد و خاطره‌ی مردی که نامش با نام این تیونر گره خورده تولید می‌شود؛ اما موستانگ راش مرحله 3 این شرکت هم‌اکنون از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری کایوت با قدرت 710 اسب بخار استفاده می‌کند بنابراین جک راش ادیشن موستانگ قدرتی در همین حدود خواهد داشت.


از جمله ویژگی‌های موستانگ راش می‌توان به سیستم تعلیق خاص، رینگ‌های فورج کاری شده مخصوص، بال فیبر کربنی و آئرودینامیک فعال اشاره کرد. در تیزرهای منتشر شده می‌توانیم برخی موارد همچون رینگ‌ها و آئرودینامیک فعال را مشاهده کنید.
برای آشنایی با جدیدترین محصول راش باید منتظر بازگشایی نمایشگاه SEMA 2019 باشیم. راش پنجم نوامبر این خودرو را در لاس‌وگاس معرفی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید