نماینده ملایر: خیزش میلیونی اربعین نتیجه تفکر حسینی(ع) است


نماینده ملایر: خیزش میلیونی اربعین نتیجه تفکر حسینی(ع) است

همدان_ ایرنا_ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش میلیونی مردم در اربعین نتیجه پیروزی خون بر شمشیر و یکی از اعجازهای قرآن است که لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز شنبه در جمع مردم ازندریان اظهار داشت: علاوه بر مسلمانان، مسیحیان و دیگر ادیان نیز در این حرکت میلیونی اربعین که جهانی شده است، شرکت می‌کنند.

وی افزود: اگر در سال ۶۱ هجری یاران امام حسین(ع) کمتر از یکصد نفر بودند، امروز به بیش از ۳۰ میلیون نفر در ایام اربعین رسیده است.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم گفت: استبداد به سرکردگی رژیم صهیونیستی به خیال خام خود می‌خواهند با ریشه‌کنی شیعه و گرفتن تفکر مهدویت و ایثار و شهادت، بر دنیا حکمفرما شوند، اما امروز از نجف تا کربلا مملو از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با تفکر اسلامی و مهدویت است.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: اگر روزی استکبار بلندترین گنبد اهل بیت(ع) را تخریب و داعش را برای از بین بردن شیعه خلق کردند، اما با ایثار و شهادت طلبی شهدای مدافع حرم عراق را آزاد کردند و گنبد تخریب شده امام هادی(ع) یک گنبد بزرگ شد.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از تمدن و تفکر اسلامی است گفت: زمانی‌که ترامپ اعلام می‌کند از سعودی‌ها پول می‌گیریم تا در منطقه خون‌ریزی کنیم، ما با این تفکر مخالف هستیم و آن را خلاف تفکر اسلامی می‌دانیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایران را یار و یاور مظلومان دانست و بیان کرد: امروز در یمن و دیگر کشورها خون‌های زیادی ریخته می‌شود و ما به عنوان مسلمان از مظلومان دفاع می‌کنیم.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین به برگزاری نشست مشترک نمایندگان ملایر با مدیرعامل شرکت مخابرات کشور برای حل مشکل بیمارستان محلی ازندریان اشاره کرد و افزود: اگر زمین معوض در اختیار شرکت مخابرات قرار گیرد، مخابرات نیز این زمین را برای ساخت بیمارستان محلی واگذار می‌کند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان و موسسه خیریه حضرت الزهرا(س) ازندریان برای ساخت این بیمارستان مهیا است و هر چه سریعتر اقدامات لازم برای زمین معوض صورت گیرد.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره اجرای طرح جنگل کاری مصنوعی در بخش جوکار گفت: ۱۰ هکتار سهم شهر ازندریان شد که عملیات اجرایی این طرح با کمک منابع طبیعی آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا