شکست لیکرز در غیاب جیمز و دیویس/ پیروزی راکتس با درخشش هاردن


شکست لیکرز در غیاب جیمز و دیویس/ پیروزی راکتس با درخشش هاردن
تیم‌های واشنگتن، تورونتو، هیوستون، نیواورلینز، سان آنتونیو و گلدن استیت در دیدارهای پیش فصل لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش تسنیم، تیم‌های واشنگتن ویزاردز، تورونتو رپتورز، هیوستون راکتس، نیواورلینز پلیکانز، سان آنتونیو اسپرز و گلدن استیت وریرز در ادامه دیدارهای پیش فصل لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، حریفان خود را شکست دادند.

در دیداری که در سالن «چیس سنتر» سان فرانسیسکو برگزار شد، تیم گلدن استیت وریرز با ۳۲ امتیاز استیفن کری مقابل میهمان خود لس آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. در این بازی، لبران جیمز، آنتونی دیویس، راجون راندو و دوایت هاوارد برای لیکرز به میدان نرفتند.

تیم هیوستون راکتس در دیداری جذاب و پرامتیاز با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۳ میزبان خود میامی هیت را شکست داد. جیمز هاردن ۴۴ و راسل وستبروک ۱۶ امتیاز برای هیوستون در این بازی کسب کردند.

در بازی دیگری که در سالن «بارکلی سنتر» شهر بروکلین برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۱۰۷ بر۱۲۳ مقابل تورونتو رپتورز، مدافع عنوان قهرمانی، شکست خورد. کایری اروینگ ۱۹ امتیاز برای بروکلین نتس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

واشنگتن ۱۱۲ - فیلادلفیا ۹۳

تورونتو ۱۲۳ - بروکلین ۱۰۷

هیوستون ۱۴۴ - میامی ۱۳۳

نیواورلینز ۱۱۷ - نیویورک ۱۱۶

ممفیس ۹۱ - سان آنتونیو ۱۰۴

لس آنجلس لیکرز ۱۰۳ - گلدن استیت۱۲۴

هر تیم با هدف محک زدن قدرت و هماهنگی بازیکنان خود پیش از آغاز رسمی لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، موظف است در ۴ مسابقه از ۸ بازی ممکن شرکت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!