ساخت 2 باب مدرسه در نهبندان/ 889 کلاس درس مجهز به سیستم گرمایشی می شوند


ساخت 2 باب مدرسه در نهبندان/ 889 کلاس درس مجهز به سیستم گرمایشی می شوند

بیکی از امضای ساخت دو باب مدرسه در شهر نهبندان با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: همزمان با آغاز فصل سرد زمستان، 889 کلاس درس مجهز به سیستم گرمایشی می شوند.

«محمدرضا بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، از انعقاد تفاهم نامه ساخت دو باب مدرسه شش کلاسه و دو کلاسه در شهرستان نهبندان خبر داد و اظهار داشت: کاپیتان صمیمی از جمله خیرین مدرسه ساز استان تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه شش کلاسه در شهر نهبندان و یک باب مدرسه دو کلاسه در روستای مرغزار نهبندان را امضاء کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی افزود: مدرسه مشارکتی شش کلاسه به متراژ 602 متر مربع در دو طبقه ساخته می شود که میزان برآورده کل هزینه برای احداث 2.5 میلیارد تومان است که از این مبلغ، سهم مشارکت خیّر 750 میلیون تومان است.

بیکی ادامه داد: همچنین مدرسه دو کلاس در روستای مرغزار نهبندان به متراژ 113 متر مربع ساخته می شود که میزان برآورده کل اعتبار مورد نیاز 500 میلیون تومان است که مشارکت خیّر 150 میلیون تومان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی همچنین از تجهیز ۸۸۹ کلاس درس به سیستم گرمایشی خبر داد و افزود: این تعداد کلاس تا شروع فصل سرما با اعتبار ۹ میلیارد تومان به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز می‌شود.

بیکی با بیان اینکه برنامه تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی بیش از ۸۰ درصد محقق شده است، گفت: این برنامه از محل اعتبارات ملی و عوارض گازرسانی در دست اجرا است، و برای این مدارس که بیشتر روستایی هم هستند، ایمن‌ترین بخاری‌های گازی خریداری شده است.

وی افزود: یک هزار و 700 کلاس درس در خراسان جنوبی با استفاده از سیستم گرمایشی بخاری های نفتی و تابشی گرم می شوند، که اداره کل نوسازی مدارس بعد از اتمام گاز رسانی به این مدارس، در راستای اجرای سامانه گرمایشی استاندارد اقدام می کند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک