ارسال بیش از 170 اثر به نخستین دوره مسابقات استانی «عکس بچه های مساجد» کهگیلویه و بویراحمد


ارسال بیش از 170 اثر به نخستین دوره مسابقات استانی «عکس بچه های مساجد» کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 170 اثر به دبیرخانه نخستین دوره مسابقات استانی «عکس بچه های مساجد» کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (۲۵ مهر) با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی «عکس بچه های مساجد» کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران، گفت: به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فراخوان نخستین دوره مسابقه «عکاسی بچه های مسجد» به مناسبت ایام محرم و صفر منتشر شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این مسابقه را استفاده از ظرفیت هنر در مناسبت های مذهبی و تولید مجموعه ای از آثار منتخب، ایجاد رقابت سالم در بین بچه های مسجد و معرفی آئین های عزاداری سراسر استان دانست.

وی نماز و نیایش، هیئت های عزاداری محلات، پیاده روی و موکب های اربعین را از موضوعات این مسابقه دانست و یادآور شد: دوره آموزشی عکاسی نیز به صورت رایگان با همکاری انجمن سینمای جوان استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام برگزاری این مسابقه برگزار شد.

دولت آبادی با اشاره به شرایط آثار ارسالی، گفت: آثار باید به صورت رنگی و با فرمت jpg بوده و هر عکاس می تواند سه اثر به دبیرخانه این دوره از مسابقه ارسال کند.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد زمان ارسال آثار را تا ۲۵ ماه صفر (۲۷ مهرماه جاری) دانست و اضافه کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ ارسال یا به ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ١٥ مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۷۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه در یاسوج ارسال شده، خاطرنشان کرد: این مسابقه به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان، شهرداری یاسوج و کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور مسجد قبا دولت آباد یاسوج برگزار خواهد شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی