فراخوان نخستین دوره جایزه علمی دوسالانه صادق آیینه‌وند اعلام شد


فراخوان نخستین دوره جایزه علمی دوسالانه صادق آیینه‌وند اعلام شد

فراخوان نخستین دوره جایزه علمی دوسالانه صادق آیینه‌وند با موضوع رساله‌های دوره دکتری تاریخ برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: انجمن ایرانی تاریخ، کتابخانه صادق آیینه وند و گروه تاریخ دانشگاه تربیت مدرس به منظور پاسداشت خدمات مرحوم استاد صادق آئینه‌وند، حمایت از رشته تاریخ و تشویق پژوهشگران جوان در حوزه علوم تاریخی، نخستین دوره جایزه علمی دوسالانه صادق آیینه‌وند را با موضوع رساله های دوره دکتری تاریخ برگزار می کند.

بر پایه این گزارش،‌ کلیه رساله های دکتری در حوزه مطالعات تاریخ ایران، تاریخ اسلام، تاریخ تشیع و مطالعات بین رشته ای در حوزه تاریخ که از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور دفاع شده اند، می توانند در این رقابت شرکت کنند و رساله هایی برای بررسی پذیرش می شوند که با درجه بسیارخوب و بالاتر(نمره ۱۸ و بالاتر) دفاع شده باشند و تا زمان ارسال به دبیرخانه به صورت کتاب چاپ و منتشر نشده باشند.

متقاضیان موظف هستند یک نسخه از رساله خود منضم به صورتجلسه دفاع را به شکل PDF از طریق نشانی ایمیل aeenevandprize@gmail.com ارسال کنند. در صورتی که رساله ارسالی از سوی شورای علمی واجد شرایط اولیه برای داوری شناخته شد، برای داوری ارسال می شود، ضمن اینکه مهلت ارسال آثار حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری است.

گفتنی است از رساله برگزیده در مراسمی همزمان با سالگرد درگذشت مرحوم صادق آیینه‌وند در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با اهداء تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد و به انتشار اثر برگزیده در قالب کتاب نیز کمک می شود. در صورتی که اثر دیگری از سوی شورای علمی شایسته تقدیر شناخته شود، از اثر مزبور با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل می شود.

آدرس دبیرخانه نخستین دوره جایزه علمی دوسالانه صادق آیینه وند در تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی، طبقه سوم، کتابخانه دکتر آئینه وند واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعت بیشتر می توانند با شماره ۸۲۸۸۳۶۵۹ تماس بگیرند.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)