بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی شبانه روزی است/ کمترین زمان ورود و خروج زائران در این پایانه مرزی


بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی شبانه روزی است/ کمترین زمان ورود و خروج زائران در این پایانه مرزی

سردار جاویدان، با اشاره به در کمترین زمان ممکن برای اینکه خروج و ورود زائران در این پایانه مرزی،گفت: مرز خسروی به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده بازگشت زائران از کربلای معلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، سردار«علی اکبر جاویدان» صبح امروز(چهارشنبه، ۲۴ مهر) به خبرنگاران گفت:با توجه به زیرساخت های مناسب مرز خسروی و سهولت تردد از آن، به زائران محترم پیشنهاد می شود از این مرز به کشور بازگردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: البته زائرانی که هنوز به کربلای معلی سفر نکرده اند هم می توانند از ساعت 7 صبح تا 16 عصر با حضور در پایانه خسروی، سفر معنوی اربعین را به جا آوردند.

وی با اشاره به سهولت سفر زائران در تردد از این پایانه مرزی، اظهار کرد: بازگشت زائران از کربلای معلی 24 ساعته و شبانه روزی می باشد.

سردار جاویدان، اعلام کرد: 58 گیت برای تردد زائران در مرز خسروی مهیا شده و کار ورود و خروج زائران در کمترین زمان ممکن در این پایانه مرزی انجام می شود.

وی ابراز کرد: بدون شک همه تلاش دست اندرکاران و نیروی انتظامی فراهم کردن شرایط لازم برای زائران جهت سهولت در اعزام آنها به عتبات عالیات است و خادمان مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در پایان گفت: خدمات رسانی به زائران گرانقدر تا بازگشت آخرین زوار اربعین از سوی پلیس ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403