افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98/خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات


افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98/خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات

سردار حسینی، با اشاره به رشد حضور زائران برای شرکت در مراسم اربعین، در عین حال از افزایش سوانح رانندگی در این ایام خصوصا در استان های کرمانشاه، خوزستان، ایلام و شهرهای در مسیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «سیدتیمور حسینی» در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی، اظهار داشت: خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات رانندگی بوده است.


رئیس پلیس راه کشور، ادامه داد: شتاب بی مورد و انحراف به چپ که نتیجه آن برخورد رخ به رخ است از دیگر عوامل مهم سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال بوده است.


سردار حسینی با اشاره به اینکه زائران هنگام بازگشت از کربلا به دلیل خستگی، نیاز بیشتری به استراحت دارند، افزود: مهمترین توصیه ای که به زوار داریم این است رانندگی در این وضعیت خودداری کنند.


رئیس پلیس راه کشور همچنین با اشاره به جریان داشتن تردد در تمامی راه ها خصوصا راه های منتهی به مرزهای چهارگانه محل ورود و خروج زائران به عراق، گفت: شرایط فعلی به گونه ایست که جچم تردد در مسیر برگشت از مرز سنگین تر از مسیر رفت است.


وی افزود: پیش بینی می شود برای فردا و پس فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) بازهم شاهد افزایش تردد زوار به عراق باشیم اما از روز جمعه (26 مهر) باید خود را کاملا آماده بازگشت زوار کنیم.


سردار حسینی با بیان اینکه هنوز در خصوص اعمال محدودیت ترافیکی در روزهای منتهی به اربعین نمی توان اظهارنظر کرد، گفت: باید صبر کنیم و ببینیم موج بازگشت چگونه خواهد بود و آنگاه در این خصوص تصمیم بگیریم.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی