اربعین بیانگر اقتدار اسلام است/ قدردان زحمات پلیس هستیم


اربعین بیانگر اقتدار اسلام است/ قدردان زحمات پلیس هستیم

جلیلی، اربعین را بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر دانست و گفت: مسلمانان بار دیگر شکوه عظمت و همدلی خود را پیش چشم جهانیان به نمایش درآوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «سعید جلیلی» امروز(چهارشنبه، ۲۴ مهر» در بازدید از پایانه مرزی خسروی، گفت: علی رغم همه جوسازی های دشمنان و تلاش آنها برای کم اهمیت جلوه دادن مراسم اربعین، امسال شاهد رشد قابل ملاحضه زائران بودیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی، افزود: حضور پرشور زوار در مرزهای چهارگانه کشور خصوصا خسروی که برای اولین بار به روی زائران اربعین گشوده شده بود تمامی برنامه های دشمنان را نقش برآب کرد.


وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و دیگر امت های اسلامی بازهم حماسه آفرین شدند و ثابت کردند سیاست های ضددینی و مذهبی دشمنان کوچکترین خللی در عزم و اراده آنها پدید نمی آورد.


جلیلی، همچنین در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از امنیت ایجاد شده توسط ماموران نیروی انتظامی ابراز رضایت کرد و گفت: قدردان زحمات و تلاش های مجاهدانه پلیس هستیم.


وی تصریح کرد: انبوه زائران در امنیت و آرامش کامل روانه کربلای معلی شدند و پس از زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) در صحت و سلامتی به کشور بازگشتند که این آرامش را مرهون حضور پلیس و دیگر نیروهای امنیتی کشور هستند.


نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی، در پایان، امنیت موجود در مرز خسروی را نیز بسیار عالی ارزیابی و از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز قدردانی کرد.


در این دیدار سرهنگ محمدرضا آمویی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط پلیس کرمانشاه را به اطلاع نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی رساند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید