روزانه پنج هزار وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام و همچنین اسکان ارائه می شود


روزانه پنج هزار وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام و همچنین اسکان ارائه می شود

زارع گفت: روزانه پنج هزار وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام و همچنین اسکان ارائه می شود و در بخش فرهنگی و خدماتی از اعضای کانون «فدائیان مهدی (عج)» مسجد ولی عصر (عج) شهرستان مرودشت استفاده می شود.

«مظفر زارع»، ضمن تشریح خدمات موکب «باب الحوائج (ع) شهرستان مرودشت» به زائران اربعین حسینی گفت: موکب «باب الحوائج (ع) شهرستان مرودشت» با 50 نفر نیرو که متشکل از 25 برادر و 25 خواهر در 2 و نیم کیلومتری حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) واقع در پل خضریه کربلای معلی آماده خدمت به زائران حسینی خواهد بود.

مسئول موکب «باب الحوائج (ع) شهرستان مرودشت» در کربلا خاطرنشان کرد: در این موکب روزانه پنج هزار وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام و همچنین اسکان ارائه می شود که در بخش فرهنگی و خدماتی از اعضای کانون فرهنگی و هنری «فدائیان مهدی (عج)» مسجد ولی عصر (عج) شهرستان مرودشت استفاده خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «فدائیان مهدی (عج)» مسجد ولی عصر (عج) شهرستان مرودشت با اشاره به دیگر برنامه های موکب، خاطرنشان کرد: اقامه نماز های جماعت، سخنرانی روحانیون و به ویژه امام جمعه مرودشت، محافل قرآنی و سوگواری از جمله برنامه های موکب «باب الحوائج (ع) شهرستان مرودشت» در کربلاست.

زارع با بیان اینکه بیشتر هزینه های موکب از محل نذورات مردمی تامین می شود، گفت: امسال برای نخستین سال با موکب «شهید جابر» عراق نیز همکاری هایی خواهیم داشت و برنامه های خدمات رسانی مشترکی را اجرا می کنیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا