روزانه به یکهزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می شود


روزانه به یکهزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می شود

بهتری با بیان اینکه روزانه به یکهزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می شود، گفت: همه هزینه های موکب مردمی بوده و هیچ حمایتی از سوی سازمان یا نهادی خاص ارائه نشده است.

«هادی بهتری» ضمن تشریح برنامه های موکب «انصار الحسین (ع) شهرستان استهبان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این موکب در کربلای معلی به نشانی پشت خیمه گاه، حی النقیب، جنب شرکت «زین الاتصالات» کوچه سوم با امکان اسکان و پذیرایی برای یکهزار نفر در روز آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «باقرالعلوم (ع)» مسجد «احمدی» شهرستان استهبان افزود: 40 نفر نیرو در موکب «انصار الحسین (ع) شهرستان استهبان» علاون بر اسکان و پذیرایی برنامه هایی نظیر سخنرانی حجت الاسلام «یونس شاهسوندی»، امام جمعه موقت استهبان، اقامه نماز های جماعت، مراسم عزاداری، سینه زنی و زنجیر زنی را ارائه می کند.

مسئول موکب «انصار الحسین (ع) شهرستان استهبان» با تاکید بر اینکه این موکب تا یک روز پس از اربعین حسینی دائر است، گفت: همه هزینه های موکب مردمی بوده و هیچ حمایتی از سوی سازمان یا نهادی خاص ارائه نشده است و حتی واکسیناسیون هم از سوی خود اعضای موکب انجام می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در