وجود ایستگاه‌‌های‌ سیار فرهنگی در 4 نقطه از مسیر راهپیمایی اربعین


مدیرعامل بنیاد احسان درباره خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به زائرین اربعین توضیحاتی داد.

وجود ایستگاه‌‌های‌ سیار فرهنگی در 4 نقطه از مسیر راهپیمایی اربعینسید امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال خدماتی در حوزه‌های سلامت، درمان، فرهنگی، اسکان، پذیرایی، مخابراتی و بانکی توسط ستاد به زائران اربعین حسینی ارائه شد.

او با بیان اینکه امسال برنامه ریزی برای ویزیت و درمان ۱۵۰ هزار زائر در هفت ایستگاه نجف کربلا سامرا مرز مهران میرجاوه و دو ایستگاه در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا با حضور ۴۰۰ پزشک و پرستار جهادی در قالب کاروان‌های سلامت احسان انجام شده است، گفت: خدمات درمانی، تله مدیسین، داروی دندان‌پزشکی چشم‌پزشکی آزمایشگاهی و بستری در قالب ۷ خودروی مجهز و ۲۴ امدادی و ۱۵۰ تخت در حال ارائه است.

مدیرعامل بنیاد احسان عنوان کرد: برای ارائه خدمات فرهنگی ایستگاه‌های سیاری با حضور ۵۰ روحانی طراحی شده است که این ایستگاه‌ها در ۴ نقطه در مرز‌ها و مسیر نجف تا کربلا برپا شده است.

مدنی با بیان اینکه در مورد کربلا برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و با حضور سخنرانان و مداحان مطرح برگزار می‌شود عنوان کرد: ایستگاه‌های اسکان و پذیرایی از زائران با همکاری گروه‌های مردمی و جهادی به صورت مکتوب در کربلا کاظمین سامرا مهران شلمچه چزابه و میرجاوه برپا است.

مدیرعامل بنیاد احسان ادامه داد: برای ارائه خدمات بانکی و مخابراتی با همکاری بانک پارسیان و همراه اول به ویژه در موکب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شهر کربلا و نجف برنامه‌ریزی شد.

او افزود: اعزام زائر اولی‌ها به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود.

مدنی ادامه داد: برنامه اعزام زائران اولی‌ها که از سال گذشته آغاز شده بود از دو هفته قبل با همکاری سازمان حج و زیارت شروع شد.

او ادامه داد: هم اکنون هفته حداقل چهار کاروان ۴۰ نفره از مناطق محروم کشور به عتبات عالیات مشرف می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا