تلاش مطلوب شهرداری شیراز برای ارائه خدمات با زائران اربعین


تلاش مطلوب شهرداری شیراز برای ارائه خدمات با زائران اربعین

در دیدار اعضاء شورای اسلامی شهر شیراز با با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر از خدمات «موکب احمد بن موسی (ع)» تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد تقی تذروی» با حضور در «موکب احمد بن موسی (ع)» در مرز شلمچه گفت: شهردار و رئیس شورای شهر خرمشهر از ارائه خدمات شهرداری شیراز به زائران اربعین ابراز رضایت کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شهردار خرمشهر، «موکب احمد بن موسی (ع)» را در مسیر 5 کیلومتری پیاده روی زائران از خرمشهر تا مرز شلمچه را بزرگترین و موثرترین موکب ارائه کننده خدمات به زائران عنوان کردند.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر شیراز مصوب کرده است تا هر سال در آستانه اربعین و ارائه خدمات به پیاده روان مسیر اربعین این موکب را هر ساله برپا کند تا نیاز زائران را برآورده سازیم.

«سعید نظری» نیز در سفر به مرز شلمجه با ابراز رضایت از جمع آوری پسماند و زباله در مرز شلمچه عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در کنار شهرداری خرمشهر به جمع آوری زباله‌های مسیر پیاده روی در مرز شلمچه می‌پردازد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در دیدار با شهردار خرمشهر از این اقدام موثر شهرداری شیراز که به حفظ محیط زیست و سلامت مسیر پیاده روی زائران حسینی (ع) کمک می کند، تقدیر و تشکر شد.

«علی ناصری» با اعلام شمار نیروهای شهرداری شیراز در «موکب احمد بن موسی (ع)» بیان کرد: بیش از 500 نیروی شهرداری شیراز در حوزه حمل و نقل، خدمات آتش نشانی و ایمنی و پسماند به عنوان خدمتگزاران زوار امام حسین (ع) در مرز شلمچه مشغول به کار هستند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای حفظ سلامت زائران روزانه حدود 80 تن زباله جمع آوری و به طرز مناسبی امحاء می شوند و شهرداری شیراز این کار را خدمت کوچکی به زائران اربعین می داند.

«قاسم مقیمی» نیز در سفر به مرز شلمچه گفت: همه ما اینجا خدمتگزاران ابا عبدالله (ع) هستیم و هر خدمتی که شهرداری شیراز بتواند انجام دهد از ارائه آن کوتاهی نمی کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در هر وعده غذایی بیش از سه هزار وعده غذا در «موکب احمد بن موسی (ع)» میان زائران پیاده کربلا توزیع می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: پذیرش زائران اربعین نیز در این موکب از خدماتی بی نظیری است که در مرزز شلمچه انجام می شود.

«ابراهیم صبوری» نیز با اشاره به اعزام اتوبوس های شهرداری شیراز به مرز شلمچه گفت: یکصد دستگاه اتوبوس و راننده از سوی شهرداری شیراز به این منطقه اعزام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: سال گذشته 30 دستگاه اتوبوس اعزام شد اما امسال با افزایش بیش از سه برابری تعداد این اتوبوس ها نهایت تلاش خود را کرده ایم تا راننده های زحمتکش خدمات 24 ساعتع به زائران حسینی در حوزه حمل و نقل ارائه بدهند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا