فرصت 4 ماه اف‌ای تی اف به پاکستان برای انجام اقدامات لازم


فرصت 4 ماه اف‌ای تی اف به پاکستان برای انجام اقدامات لازم

گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: پاکستان تا فوریه 2020 برای برآورده کردن انتظارات (اف‌ای تی اف) فرصت دارد.

فرصت 4 ماه اف‌ای تی اف به پاکستان برای انجام اقدامات لازمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جونیوز، گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم موسوم به (اف‌ای تی اف) اعلام کرد: پاکستان تا فوریه ۲۰۲۰ برای برآورده کردن انتظارات (اف‌ای تی اف) فرصت دارد.

بر این اساس، گروه ویژه اقدام مالی FATF امروز در پایان نشست چند روزه خود در "پاریس"، برای سومین بار به پاکستان فرصت داد و این کشور تا فوریه ۲۰۲۰ در فهرست خاکستری این نهاد مالی خواهد ماند.

گروه ویژه اقدام مالی ضمن استقبال از اقدامات پاکستان در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم طی یک سال گذشته، از اسلام آباد خواست، اقدامات بیشتری را برای ریشه کن کردن تامین مالی تروریسم و پولشویی انجام دهد.

این نهاد مالی در بیانیه‌ای از پاکستان خواست تا فوریه سال ۲۰۲۰ سازوکار جامع برای توقف تامین مالی تروریسم و پولشویی ایجاد کند، در غیر این صورت "اف‌ای تی اف" ضد پاکستان اقدام خواهد کرد.

گروه ویژه اقدام مالی اوایل سال ۲۰۱۸، پاکستان را در "فهرست خاکستری" خود قرار داد و پیش از این نیز دو بار به این کشور فرصت داده بود که با اقدامات جامع، از قرار دادن پاکستان به فهرست سیاه این سازمان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا