کوجیما به دنبال ساخت آثار مشابه‌ای همچون بازی Death Stranding در آینده است


کوجیما به دنبال ساخت آثار مشابه‌ای همچون بازی Death Stranding در آینده است

هیدئو کوجیما به تازگی اعلام کرده است که به احتمال زیاد در آینده آثار بیشتری در ژانر Strand همچون بازی Death Stranding خواهد ساخت. کوجیما در گفتگوی جدیدی بازی Death Stranding را متعلق به ژانر جدیدی از بازی‌ها به نام Strand خطاب کرد که تاکنون به اندازه کافی توسط خود او و سونی به طور گسترده‌ای درباره‌ی آن تبلیغ شده است. اینکه بازی به همان اندازه اثر...

هیدئو کوجیما به تازگی اعلام کرده است که به احتمال زیاد در آینده آثار بیشتری در ژانر Strand همچون بازی Death Stranding خواهد ساخت.

کوجیما در گفتگوی جدیدی بازی Death Stranding را متعلق به ژانر جدیدی از بازی‌ها به نام Strand خطاب کرد که تاکنون به اندازه کافی توسط خود او و سونی به طور گسترده‌ای درباره‌ی آن تبلیغ شده است. اینکه بازی به همان اندازه اثر بی‌نظیری از آب در خواهد آمد که واقعاً نیازمند خلق ژانر جدیدی باشد یا خیر، در حال حاضر مشخص نیست و تنها با تجربه کردن آن خواهیم فهمید. اما بنا به گفته‌های کوجیما این اثر جهان باز به تنهایی قادر به تاسیس و ایجاد کردن Strand به عنوان یک ژانر جدید نیست و نیازمند بازی‌های بیشتری است.

چندی پیش کوجیما خاطر نشان کرده بود که اگر بخواهد به درستی این ژانری را که توسط بازی Death Stranding خلق کرده بنیان‌گذاری کند، باید به دنبال ساخت ادامه‌های بیشتری برای آن باشد. چرا که تنها به کمک بازی‌های بیشتر با فلسفه طراحی یکسان، می‌توان درک و آگاهی بیشتر و کامل‌تری نسبت به این نوع استایل بازی ایجاد کرد. اکنون در گفتگوی جدیدی که او حین برگزاری پنل زنده فستیوال فیلم کلن 2019 داشت، به همین موضوع بار دیگر اشاره کرده است.

می‌خواهم حس و حال بازی جدید را به کاربران به خوبی منتقل کنم. پیش از این در ژانر مخفی‌کاری بود اما اکنون می‌خواهم آن را ژانر Strand بنامم. اگر بخواهم یک ژانر واقعی را تاسیس کنم، حس می‌کنم که به بازی‌های بیشتری برای ایجاد این ژانر نیاز دارم.

پس یعنی از هم اکنون چشم انتظار قسمت دوم بازی Death Stranding بر روی کنسول پلی‌استیشن 5 باشیم؟ کسی چه می‌داند. چیزی که در حال حاضر می‌دانیم این است که بازی در تاریخ هشتم نوامبر برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و یک هفته پیش از آن، در روز اول نوامبر نظرات منتقدین به طور رسمی منتشر خواهد شد. به علاوه منتظر تریلر زمان عرضه بازی نیز باشید که به زودی عرضه خواهد شد.

کوجیما به دنبال ساخت آثار مشابه‌ای همچون بازی Death Stranding در آینده استکوجیما به دنبال ساخت آثار مشابه‌ای همچون بازی Death Stranding در آینده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین