11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy


11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

سریال Family Guy یک ماشین کمدی غیرقابل توقف است که در گذر سال‌ها خودش را به همه اثبات کرده است. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به عناوینی که شباهتی به این سری دارند و می‌توانند جایگزین خوبی باشند. سریال Family Guy یک ماشین کمدی غیرقابل توقف است که در گذر سال‌ها خودش را به همه اثبات کرده است. شبکه Fox سعی کرد که بعد از سه فصل این سری محبوب را...

سریال Family Guy یک ماشین کمدی غیرقابل توقف است که در گذر سال‌ها خودش را به همه اثبات کرده است. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به عناوینی که شباهتی به این سری دارند و می‌توانند جایگزین خوبی باشند.

سریال Family Guy یک ماشین کمدی غیرقابل توقف است که در گذر سال‌ها خودش را به همه اثبات کرده است. شبکه Fox سعی کرد که بعد از سه فصل این سری محبوب را کنسل کند اما بعد از بازپخش آن در Adult Swim و رتبه‌های عالی که گرفت شاهد بازگشت دوباره آن بودیم، شروع دوباره‌ای که از همیشه قوی‌تر بوده است. طنز آن تلخ‌تر شد، شخصیت‌ها عمیق‌تر شدند و داستان و روایت آن از همیشه عجیب‌تر و دور از ذهن شد. چیزی که زمانی به تقلیدی از سری Simpsons معروف بود حالا خود هجده فصل دارد و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy:

FUTURAMA11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

درست است که سریال Family Guy از خیلی جهات به مجموعه Simpsons شباهت دارد اما واقعیت این است که طنز این سری بیشتر با سری Futurama هماهنگی دارد. نویسنده این سری که مجموعه Futurama دومین اثر کاری‌اش حساب می‌شود این بار به سراغ کمدی سیاه رفت و اثری را خلق کرد که به عقیده افراد زیادی بسیار بهتر از کار اولش است. داستان درباره پسری است که به عنوان پیک برای یک مغازه پیتزافروشی کار می‌کند اما طی یک تصادف در سال 2000 به مدت هزار سال به خواب مصنوعی فرو می‌رود و در سال 3000 به هوش می‌آید. با یک روبات هم اتاقی می‌شود، عاشق یک زن تک‌چشم می‌شود و این بار هم به عنوان یک پیک اما برای یک شرکت بین سیاره‌ای کار می‌کند. سفرهای تخیلی و ماجراجویی‌های جالب و خاص آن‌ها به شما این حس را می‌دهد که دارید یک نسخه اولیه از مجموعه معروف Rick and Morty را تماشا می‌کنید.

CHAPPELLE’S SHOW11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

می‌توان گفت که سریال Family Guy بیشتر از این که یک سیتکام باشد یک مجموعه اسکچ کمدی است. داستان تقریبا در این سری جایی ندارد و در اکثر موقع نیز به خاطر بار طنز سر و ته قضیه را به هر شکلی که شده هم می‌آورند به مانند قسمت اول فصل هجدهم؛ حتی حرکت معروف این سری که Cutaway نام دارد در واقع اسکچ‌های پویانمایی شده هستند. شوی کوتاه Chappelle نیز یک مجموعه اسکچ کوتاه اما بسیار بامزه است که از لحاظ ساختار داستانی شباهت‌های زیادی نیز با سریال مورد نظر ما دارد. اگر هم نتوانستید خود سریال را به خاطر قدیمی بودن آن پیدا کنید مطمئن باشید که اسکچ‌های آن را به راحتی بر روی یوتوب پیدا خواهید کرد.

SOUTH PARK11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

درست است که مجموعه South Park در گذشته یک قسمت کامل را به نفرت خود از سریال Family Guy اختصاص داد اما واقعیت این است که اگر از یکی از این دو مجموعه لذت می‌برید پس به احتمال زیاد از آن یکی هم خوشتان خواهد آمد. در اپیزود Cartoon Wars مشاهده کردیم که این سری خود را مجموعه برتر می‌داند و به مانند رقیب خود فقط به دنبال طنز سطحی نیست و داستانی که روایت می‌کند از درد مردم نشئت گرفته است. با این حال اگر به دنبال یک کارتون برای بزرگسالان هستید که در آن شخصیت‌ها کارهای احمقانه با نتایج عجیب انجام دهند پس مطمئن باشید که از مجموعه South Park استقبال خواهید کرد.

ROBOT CHICKEN11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

یک سریال اسکچ‌کمدی که توسط خالق Family Guy ساخته شده است. این مجموعه که هر قسمت آن فقط یازده دقیقه طول می‌کشد به دست Seth Green خلق شده است و برای درست کردن آن از تکنیک استاپ‌موشن استفاده شده است. جالب است بدانید حتی در این سری نیز شاهد شوخی کردن و درست کردن پارودی‌هایی از مجمموعه Star Wars نیز هستیم. اگر به دنبال یک سری انیمیشن جدید هستید که طنز تاریکی داشته باشد مطمئن باشید Robot Chicken شما را راضی خواهد کرد.

30 ROCK11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

این مجموعه معروف و موفق شبکه NBC که توسط Tina Fey خلق شده است یکی از سریال‌های کمدی و موفق این شبکه است. تینا در این سری نقش نویسنده‌ای را بازی می‌کند که برای همین شبکه در حال نوشتن یک مجموعه اسکچ‌کمدی است ولی با ورود رئیس جدیدش دچار مشکلاتی در کارش می‌شود. به مانند سریال Family Guy شاهد ارجاعات زیادی به اتفاقات جدید هستیم و به مانند این سریال همه چیز به خوبی نوشته شده است و مطمئن باشید که از تماشای این مجموعه تلوزیونی پشیمان نخواهید شد.

THE CLEVELAND SHOW11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

اسپین‌آف کوتاهی از همین سریال که همیشه از آن به عنوان نسخه‌ای از Family Guy مخصوص سیاه‌پوستان یاد می‌شود. درست است که این مجموعه نه به اندازه سریال مادر خود قدرتمند است و نه حتی به همان اندازه بامزه و شخصیت‌های آن نیز نه به قدری دوست‌داشتنی هستند و نه خیلی در یاد شما باقی‌خواهند ماند. اما مسئله این‌جا است که طنز این سری شباهت زیادی به سریال Family Guy دارد و تعداد خیلی زیادی از صداگذاران آن نیز در سری Cleveland Show حضور دارند. اما مطمئن باشید که این مجموعه به آن اندازه‌ای که می‌گویند بد نیست؛ درست است که انتقادات منفی زیادی به آن وارد شده است ولی مطمئن باشید تماشای آن ارزش دارد.

THE SARAH SILVERMAN PROGRAM11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

درست است که خیلی از افراد اعتقاد دارند سریال Family Guy یک سیتکام است اما واقعیت این است که داستان واقعا اهمیت زیادی در این مجموعه ندارد و در آخر همه چیز فدای کمدی می‌شود. سریال Sarah Silverman Program هم که از شبکه کمدی سنترال پخش می‌شد تقریبا ساختاری به همین شکل دارد. هر قسمت آن فقط سی دقیقه طنز است که به هر شکلی سعی در خندادن مخاطب خود دارد. هر دو سریال طنز خاص به خود را دارند و در هر قسمت شاهد اتفاقات عجیبی هستیم که روند داستان را خیلی سریع عوض خواهند کرد.

PARADISE PD11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

سریال پویانمایی شده‌ای که توسط سازندگان Brickleberry خلق شده است و توسط شبکه نتفلیکس در حال پخش است. شاید سری قدیمی آن‌ها نتوانست از لحاظ طنز با Family Guy رقابت کند اما مطمئنا مجموعه جدید آن‌ها به اندازه رقیب خود بامزه است. این بار اما نویسندگان به خوبی درس خود را یاد گرفته‌اند و در مجموعه Paradise PD شاهد یک کمدی جالب و بامزه، شخصیت‌هایی بامزه و سگی سخنگو هستیم که علاقه زیادی به الکل و موادمخدر دارد.

BIG MOUTH11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

یک سریال انیمیشن دیگر از شبکه نتفلیکس که درباره نوجوانایی است که در حال وارد شدن به مرحله بلوغ هستند. این مجموعه که به خاطر نشان دادن یک تصویر درست است مشکلات جوانان در مرحله بلوغ و به نمایش گذاشتن این مسئله از دید دختران است. شاید این سریال به مانند Family Guy دارای یک حس طنز خوب و قوی باشد اما علاوه بر آن ما شاهد داستانی هستیم که هر انسانی می‌تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

BEAVIS AND BUTTHEAD11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

در سریال Family Guy شاهد صحنات زیادی هستیم که اعضای خانواده بر روی مبل نشسته‌اند و در حین تماشا کردن سریال‌های دیگر درباره آن‌ها نظر می‌دهند. جالب است بدانید که کلیت داستان این سریال که از دهه نود میلادی در حال پخش است هم دقیقا همین قضیه است. داستان درباره دو نوجوان است که تمام روز بر روی مبل می‌نشینند و با دیدن سریال‌های تلوزیونی درباره آن‌ها نظر می‌دهند از آن‌ها انتقاد می‌کنند؛ جالب است بدانید که این دو شخصیت قرار است در فصل هجدهم مجموعه Family Guy نیز حضور داشته باشند.

AMERICAN DAD11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

درست است که در ابتدا این مجموعه فقط یک پروژه جانبی در کنار Family Guy بود، یک سریال کوچک که Seth MacFarlane در حال کار کردن بر روی آن بود. اما با گذشت زمان و کاهش پیدا کردن کیفیت سریال Family Guy ما شاهد بهتر شدن این مجموعه بوده‌ایم. به خصوص از وقتی که بار سیاسی این مجموعه کم شده است و ما شاهد تمرکز بیشتر بر روی شخصیت Roger بوده‌ایم کیفیت کار از همیشه بهتر شده است و به عقیده افراد زیادی ماجراجویی‌های این عنوان کم از سریال Rick and Morty ندارد.

11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy11 مجموعه دیگر برای علاقه‌مندان به سریال Family Guy

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید