واکین فینیکس در فیلمبرداری فیلم جوکر (Joker) تنها یک شرط داشت


واکین فینیکس در فیلمبرداری فیلم جوکر (Joker) تنها یک شرط داشت

پیش‌تر واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در مصاحبه‌هایی اعلام کرد که حضور سر صحنه فیلم جوکر (Joker) خوشایند بوده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. رابرت دنیرو از بحث و جنجال‌های پیش‌آمده حول فیلم Joker گفت فینیکس قبل از شروع فیلمبرداری تنها یک شرط داشت که این شرط به تازگی رو شده‌است. این فیلم که زندگی شخصیت پرطرفدار جوکر را روایت میکند حدودا یک...

پیش‌تر واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در مصاحبه‌هایی اعلام کرد که حضور سر صحنه فیلم جوکر (Joker) خوشایند بوده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

فینیکس قبل از شروع فیلمبرداری تنها یک شرط داشت که این شرط به تازگی رو شده‌است. این فیلم که زندگی شخصیت پرطرفدار جوکر را روایت میکند حدودا یک ماه پیش به اکران درآمد، با استقبال فراوان طرفداران رو به رو شد و توانست رکورد بیشترین فروش در اولین روز اکران ماه اکتبر را به دست بیاورد.

جاش پایس (Josh Pais) که در فیلم در نقش رئیس آرتور فلک (Arthur Fleck) ظاهر می‌شود در مصاحبه‌ای بیان کرد که تاد فیلیپس (Todd Phillips)، کارگردان فیلم، قبل از فیلمبرداری با او تماس گرفت تا مطمئا شود او یک بازیگر «عوضی» نیست.

پایس می‌گوید:

من با تاد ملاقات داشتم و تاد به من گفت که از تست من برای این نقش خوشش آمده است و این دیدار به این دلیل است اکه مطمئن شود من آدم عوضی‌ای نیستم چون یک آدم عوضی در صحنه میتواند روی مود کل تیم تاثیر بگذارد.

پایس در ادامه گفت که در واقع این شرطی بود که فینیکس با تاد فیلیپس در میان گذاشته بود:

فینیکس گفته بود برایش مهم نیست چه کسی نقش‌ها را بازی میکند تا وقتی که همه بازیگرهای خوبی باشند و البته هیچکدام عوضی نباشند. و فکر کنم من عوضی نبودم چرا که مرا در فیلم نگه داشتند.

فینیکس پس از اکران فیلم و استقبال مثبت از سوی مخاطبین اعلام کرد که به برگشت به این شخصیت در فیلمی دیگر و حضور در یک دنباله دید مثبتی دارد. تاد فیلیپس کارگردان فیلم نیز این ایده را ساپورت کرده است: « یک چیزی که میتوانم به شما بگویم این است که من حاضرم هر فیلمی همراه با فینیکس بسازم. هر روز هفته. او بی‌نظیر است.»

واکین فینیکس در فیلمبرداری فیلم جوکر (Joker) تنها یک شرط داشتواکین فینیکس در فیلمبرداری فیلم جوکر (Joker) تنها یک شرط داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل