تداوم همبستگی با آرمان امام حسین(ع) نشانه ماندگاری قیام عاشورا است


تداوم همبستگی با آرمان امام حسین(ع) نشانه ماندگاری قیام عاشورا است

دزفول-ایرنا- امام جمعه شوش گفت: حضور پرشور دوست‌داران اهل بیت و همه آزادیخواهان برای اعلام حمایت و همبستگی با آرمان امام حسین(ع) در مراسم عظیم اربعین حسینی ، نشانه ماندگاری قیام عاشوراست.

حجت الاسلام‌ سیدمحمد امام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شوش با اشاره به افزایش چشمگیر حضور حماسی عزاداران در راهپیمایی امسال اربعین حسینی افزود: این آیین عظمت امام حسین(ع) و حقانیت آرمان جاودان ایشان را به رخ جهانیان می‌کشد.

خطیب نماز جمعه شوش با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی افزود: راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز ایجاد +امت واحده اسلامی در راستای ظهور امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام امام بیان کرد: امسال به رغم توطئه‌های دشمن وتلاش برای ناآرام کردن عراق ، جمعیت زائران حسینی نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه دو تا سه برابر نیز افزایش پیدا کرد.

وی همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: براساس این بیانیه ، سپردن مسولیت‌ها به جوانان از ضرورت‌هایی است که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

امام جمعه شوش با تبریک دستگیری مدیر کانال آمد نیوز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این فرد جنایتکار زیر نظر سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، فرانسه و با بودجه رژیم صهیونیستی مدیریت تولید شایعه، دروغ، بدبین کردن مردم نسبت به حکومت و ایجاد اختلاف و تفرقه را به‌عهده داشت که برادران سپاه با هوشیاری وی را

دستگیر کردند.

خطیب جمعه شوش با اشاره به دیدار عمران خان نخست وزیر پاکستان با رهبر معظم انقلاب که با هدف میانجیگری و مذاکره ایران و عربستان انجام شد افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند این مذاکره تنها در صورت برقراری آتش بس در یمن و ارسال کمک های انسان دوستانه و پزشکی به مردم این کشور و از سرگیری گفت و گوهای ملی یمنی ها امکان پذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان