مهلت جدید اف ای تی اف به پاکستان


گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: پاکستان تا فوریه 2020 برای برآورده کردن انتظارات فرصت دارد

مهلت جدید اف ای تی اف به پاکستان به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم موسوم به (اف‌ای تی اف) اعلام کرد: پاکستان تا فوریه ۲۰۲۰ برای برآورده کردن انتظارات (اف‌ای تی اف) فرصت دارد.
شبکه تلویزیونی "جیو نیوز" اعلام کرد: گروه ویژه اقدام مالی FATF امروز در پایان نشست چند روزه خود در "پاریس"، برای سومین بار به پاکستان فرصت داد و این کشور تا فوریه ۲۰۲۰ در فهرست خاکستری این نهاد مالی خواهد ماند.
گروه ویژه اقدام مالی ضمن استقبال از اقدامات پاکستان در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم طی یک سال گذشته، از اسلام آباد خواست، اقدامات بیشتری را برای ریشه کن کردن تامین مالی تروریسم و پولشویی انجام دهد.
این نهاد مالی در بیانیه‌ای از پاکستان خواست تا فوریه سال ۲۰۲۰ سازوکار جامع برای توقف تامین مالی تروریسم و پولشویی ایجاد کند، در غیر این صورت "اف‌ای تی اف" ضد پاکستان اقدام خواهد کرد.
گروه ویژه اقدام مالی اوایل سال ۲۰۱۸، پاکستان را در "فهرست خاکستری" خود قرار داد و پیش از این نیز دو بار به این کشور فرصت داده بود که با اقدامات جامع، از قرار دادن پاکستان به فهرست سیاه این سازمان جلوگیری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر