چگونه می‌شود از قتلگاه شلمچه راهی قتلگاه کربلا شد + فیلم


راهپیمایان اربعین به جای یک شهبد نائب الزیاره باشند.

چگونه می‌شود از قتلگاه شلمچه راهی قتلگاه کربلا شد + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه‌ای که در باشگاه خبرنگاران جوان تدارک دیده ایم، هر روز با دو تن از مشاهیر کشور به زائران اربعین حسینی یادآوری می‌کنیم که در این مسیر یاد شهدا را هم زنده نگه دارند.

نباید گول سیاه نمایی افراد مریض را خورد

حمید ماهی صفت طنز پرداز در این خصوص گفت: نباید تحت تاثیر حرف آدم‌هایی که به قول قرآن در دلشان مرض هست، باشیم؛ افرادی که برای ایدئولوژی ما سیاه نمایی می‌کنند. از راهپیمایان اربعین تقاضا دارم یک بار به نیت یک شهید زیارت کنید و زیارت عاشورا بخوانید. بدانید هنوز که هنوز است این خون در حال جوشیدن است و نمونه اش شهید محسن حججی است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های ماهی صفت را ببینید و دانلود کنید:

دانلود

یک روز راهی قتلگاه شلمچه بودیم حالا راهی قتلگاه کربلا

حاج حسین یکتا راوی دفاع مقدس نیز در این خصوص بیان کرد: یک روز به نیابت از شهدا و شهیدی که اسلحه اش افتاد راهی جبهه‌ها شدیم. یک روز به نیابت از شهدا به راهیان نور آمدیم، به گودی قتلگاه شلمچه، فکه و طلائیه. زمانی هم به نیابت از شهدا در روز اولی که راه حرم امام حسین (ع) باز شد، حرکت کردیم و به کربلا آمدیم.

از از باب الشهدا وارد حرم امام حسین (ع) شدیم. با همه جبهه‌ای ها، جانبازان و خانواده شهیدان. امروز روز دیگری است که دارند ما را از گودی قتلگاه شلمچه به گودی قتلگاه کربلا روانه می‌کنند. چه زیباست که امسال به نیابت از شهدا هر کدام از ما ساکمان را بر داریم و محرم به احرام زیارت حسین (ع) شویم.

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های یکتا را ببینید و دانلود کنید:

دانلود

انتهای پیام/

اربعین بهترین فرصت برای یاد کردن از شهداست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی