ورود حدود 600 هزار زائر از مرز‌های غربی به کشور


ورود حدود 600 هزار زائر از مرز‌های غربی به کشور

در روز‌های 24 و 25 مهر، بیش از 597 هزار زائر از مرز‌های 4 گانه وارد و بیش از 119 هزار نفر نیز از مرز‌ها خارج شدند.

ورود حدود 600 هزار زائر از مرز‌های غربی به کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، براساس اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور، در زمینه تردد زائران جابه‌جا شده در مرز‌های چهارگانه غرب کشور، از مجموع زائران وارد شده به کشور، ۱۳۵ هزار و ۳۵۹ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز‌ها وارد شده و از مجموع زائران خارج شده از مرزها، ۴۵ هزار و ۵۲۴ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.
این گزارش حاکی است تعداد زائران ورودی به کشور همچنان از روند افزایشی برخوردار است و از ۲۸۷ هزا ر و ۹۵۵ نفر در روز چهارشنبه به ۳۰۹ هزار و ۵۶۷ نفر در روز پنج‌شنبه افزایش یافته است.
براساس اطلاعات دریافتی از تردد زائران جابه‌جا شده در مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی، در روز‌های یادشده مرز مهران با تعداد ۳۴۲ هزار و ۲۳۶ زائر ورودی و ۵۳ هزار و ۴۸ نفر زائر خروجی از مرز، رتبه نخست تعداد زائران جابه‌جا شده را به خود اختصاص داده است، پس از آن مرز‌های شلمچه، چذابه و خسروی به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.
گفتنی است، باتوجه به افزایش تعداد زائران وارد شده به مرز‌های غرب کشور، با تمهیدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بیش از ۱۲ هزار دستگاه ناوگان اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر