ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای مرزی غرب کشور


ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای مرزی غرب کشور

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک پرحجم در مسیرهای رفت و برگشت منتهی به پایانه‌ها مرزی غرب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه ترافیک در استان البرز آزادراه تهران-کرج (محدوده های گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس) و آزادراه کرج - قزوین (از پل فردیس تا پایانه شهیدکلانتری و محدوده مهرشهر) نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی شمال کشور از جمله مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس (محدوده‌های میدان امیر کبیرتا کیلومتر 8) نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است. همچنین ترافیک مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی استان کرمانشاه نیز توضیح داد: ترافیک محور اسلام آباد غرب-کرمانشاه (محدوده‌های چهارزبر و ماهیدشت) نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان و محورهای اسلام آبادغرب - سرپل ذهاب - قصرشیرین و بالعکس عادی و روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی استان ایلام نیز تصریح کرد: ترافیک محور پایانه مرزی مهران به شهر مهران - مقطعی نیمه سنگین و محور مهران - ایلام (محدوده های کمربندی مهران، کنجانچم، تونل راه کربلا، گلان، سه راهی ماربره، مهدی آباد) نیز نیمه سنگین و پرحجم و روان است.

به گفته رحمانی، ترافیک محور ایلام - سرابله (محدوده های تونل آزادی، سه راهی کارزان) نیز نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین ترافیک در محور سرابله -کرمانشاه (محدوده‌های زنجیره سفلی، تازه آباد) نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

وی در ادامه به ترافیک مقطعی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان در محور شلمچه - خرمشهر (محدوده یادمان شهدای شلمچه) در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در محورهای چذابه - بستان - حمیدیه ترافیک پرحجم و روان و در محور اهواز - شوش (محدوده شیخ عیسی) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان مشاهده می‌شود.

همچنین ترافیک در محور اندیمشک - خرم آباد (محدوده هفت تپه) نیز نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا