بازخوانی جعبه سیاهی که آبروی منافقان را برباد می دهد/زائران اربعین حالت معنوی سفر را حفظ کنند


بازخوانی جعبه سیاهی که آبروی منافقان را برباد می دهد/زائران اربعین حالت معنوی سفر را حفظ کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به دام افتادن سرشبکه کانال و سایت آمدنیوزبه عنوان یکی از نیروهای ضدانقلاب در فرانسه گفت: بازخوانی این جعبه سیاه آبروی بسیاری از منافقان را بر باد خواهد داد.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی ۲۶ مهرماه در خطبه های سیاسی-عبادی نماز جمعه شهر همدان،ضمن دعوت به تقوای الهی اظهار کرد:راهپیمایی اربعین از منظرفردی،اجتماعی و سیاسی اثرات بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت و این راهپیمایی با یک کوله بار ساده نیز قابل انجام بوده و نیازی به تجملات ندارد.

وی بااشاره به عظمت راهپیمایی اربعین افزود:متاسفانه امروزه فرهنگ و سبک زندگی غربی به فرهنگ ما نفوذ کرده اما مسیر راهپیمایی امام حسین(ع)یک سبک زندگی خاص و برخلاف فرهنگ غربی است و این سبک زندگی ساده،پر از تواضع و یکرنگی باید به یکی از مولفه های اصلی زندگی مردم تبدیل شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر زائران راهیپمایی اربعین حالات روحی و معنوی بعد ازسفر را در خود حفظ کنند تغییرات مثبتی در کشور ایجاد می شود، اضافه کرد:با نهادینه شدن فرهنگ قناعت در جامعه اسلامی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه فراتر از مرزهای جغرافیایی وحدت جامعه شیعه،وحدت جبهه مقاومت و همبستگی ایران و عراق با محوریت امام معصوم در حال شکل گیری است،عنوان کرد:راهپیمایی اربعین بسترو زمینه ای برای ترویج و عملیاتی کردن فرهنگ عاشورا و اجرای ولایت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین بزرگترین اجتماع مردمی در دنیا بوده و باعجایب فراوانی همراه است، گفت:بسیاری از رسانه های غربی در برابر راهپیمایی اربعین سکوت می کنند چراکه می دانند این راهپیمایی می تواند سرمنشا تحولات انسانی در تمام جهان باشد.

وی با بیان اینکه ۸۵ موکب در استان همدان ایجاد شده که نشان دهنده توجه مردم این استان به پذیرایی از زائران و مسافران است،اظهار کرد:زائران ۵ استان از همدان تردد می کنند و ارائه خدمات بهتر به آنان نیازمند ورود جدی خیران است.

شعبانی موثقی بااشاره به دام افتادن سرشبکه کانال و سایت آمدنیوزبه عنوان یکی از نیروهای ضدانقلاب در فرانسه عنوان کرد:سپاه با اشراف اطلاعاتی واجرای عملیات سخت توانست نیما زم جاسوس ضدانقلاب و نیروی موثر در آشوب های سال ۹۶ را دستگیر کند و بازخوانی این جعبه سیاه آبروی بسیاری از منافقان را بر باد خواهد داد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه سپاه با دستگیری این نیروی ضدانقلاب عزت خود را نشان داد، افزود:جنگ یمن مشکل مذاکرات ایران و عربستان است و شرط عاقلانه ایران اعلام آتش‌بس، رسیدن کمک‌های بشردوستانه و برقراری گفت‌وگوی ملی در یمن است که منطبق با قوانین بین‌المللی و باعث حفظ استقلال این کشور می‌شود.

وی بیان کرد:رونمایی از هواپیمای جت آموزشی یاسین در پایگاه شهید نوژه همدان نشان دهنده این است که با توجه به نیروهای داخلی در اوج تحریم نیز می توان پیشرفت کرد وساخت این هوایپما تماما ایرانی توسط جوانان مایع فخر و مباهات است.

شعبانی موثقی با بیان اینکه موضع گیری برخی از مسئولان فرافکنی تلقی می شود و برای جلوگیری از حاشیه سازی بهتر است آنان مبهم صحبت نکنند،گفت:معشیت و اشتغال جوانان مشکل اساسی مردم است و مسئولان باید صادقانه با مردم صحبت کنند.

وی بااشاره به آغاز هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد:ورزش نیاز اصلی جوانان ما است و علاوه بر سلامت جسمی،سلامت روحی را نیز درپی خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس