امام جمعه کیش خواستار تقویت گردشگری ورزشی شد


امام جمعه کیش خواستار تقویت گردشگری ورزشی شد

کیش - ایرنا- امام جمعه کیش خواستار تقویت هرچه بیشتر گردشگری ورزشی و توزیع متوازن امکانات ورزشی در همه نقاط این جزیره شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش با اشاره به ظرفیتها و زیرساختهای ورزشی این جزیره گفت: بهره وری هرچه بیشتر از این ظرفیتها برای توسعه بخش گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد و همگان در خصوص تقویت و گسترش ورزش و تفریحات سالم با رعایت قانون و ارزشهای دینی تلاش کنند.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به محرومیت غیر قابل انتظار برخی نقاط حاشیه ای جزیره از حداقل امکانات بوِیژه امکانات ورزشی، خواستار رسیدگی به این مناطق و توزیع متوازن رفاهیات و امکانات در این جزیره شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در بخشی دیگر از سخنان خود از دستگیری مدیر شبکه آمد نیوز و شناسایی تیم تررو سردارد سلیمانی به عنوان دو رویداد مهم و قابل تقدیر این هفته یاد کرد و از سوی مردم از زحمات نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام تقدیرکرد.

امام جمعه کیش ضمن تسلیت اربعین حسینی همگان را به شرکت در آیین راهپیمایی اربعین که فردا همزمان با سراسر کشور در کیش برگزار می شود ، فراخواند.

وی همچنین با اشاره به مناسبتهای هفته، سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی فرزند گرامی امام را حل و سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه مباحث هفته های گذشته بر ضروت رعایت تقوا و اخلاق در خانواده تاکید کرد و افزود: در حالیکه بداخلاقی و سختگیری خطری بزرگ برای بنیاد خانواده است ، رعایت تقوا و اخلاق خوب مو ج استحکام و تقویت مهمترین بنیاد اجتماعی یعنی خانواد ه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...