آیت‌الله مکارم شیرازی از بیمارستان مرخص شد


آیت‌الله مکارم شیرازی از بیمارستان مرخص شد

قم – ایرنا – آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری‌شده بود، روز جمعه مرخص شد و به شهر مقدس قم بازگشت.

به گزارش مرکز خبر حوزه، یکی از نزدیکان آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار داشت: ایشان به‌منظور تکمیل شدن روند درمان و استراحت به منزل مراجعت کرده‌اند.

آیت‌الله مکارم شیرازی از روز دوشنبه هفته جاری به دلیل توصیه پزشکان و به‌منظور پیگیری روند درمان دریکی از بیمارستان‌های تهران بستری‌شده بود و هم‌اکنون حال عمومی ایشان مساعد است.

رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهوری، آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان، ‌رئیس قوه قضائیه، وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز و شماری دیگری از شخصیت‌ها و مقام‌های کشوری در مدت بستری بودن این مرجع تقلید با حضور در بیمارستان از آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کردند.

آیت‌الله امینی از بیمارستان مرخص شد

آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز که از روز جمعه گذشته به علت بیماری گوارشی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری‌شده بود مرخص شد.

حضرات آیات جوادی آملی، نوری همدانی و سبحانی از مراجع تقلید، اعرافی، مقتدایی، حسینی بوشهری، استادی، سعیدی و بسیاری از اساتید و بزرگان حوزه از این استاد برجسته حوزه عیادت کرده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید