امام جمعه همدان: پیاده‌روی اربعین منشاء تحولات عظیم است


امام جمعه همدان: پیاده‌روی اربعین منشاء تحولات عظیم است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی منشاء تحولات عظیم توسط شیعیان است که منجر به نگرانی دشمنان شده است.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: دشمنان نظام از برگزاری این چنین رویدادهای بزرگ و مهمی نگران هستند چرا که وحدت شیعیان را تحکیم می بخشد.

وی بیان کرد: دشمن با مشاهده پیاده روی بزرگ اربعین دیگر جرات دخالت در امور مسلمانان را نخواهد داشت و وحدت شیعیان حتی فراتر از کشورهای ایران و عراق را شاهد هستیم.

امام جمعه همدان اضافه کرد: حتی رسانه‌های غربی در مقابل این راهپیمایی باشکوه سکوت اختیار کرده اند چرا که از عواقب و پیام های آن در هراس هستند.

وی جنگ یمن را مانع مذاکره ایران و عربستان دانست و گفت: کشورمان اعلام آتش‌ بس، رسیدن کمک‌های بشردوستانه و برقراری گفت‌وگوی ملی در یمن را شرط خود می داند که منطبق به قوانین بین‌المللی و باعث حفظ استقلال این کشور است.

وی با اشاره به اینکه جنگ در یمن باید پایان یابد و کمک های پزشکی به یمن ارسال شود، گفت: یمن باید به مردمانش واگذار شود و هیچ کس حق دخالت در این کشور را ندارد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی به دستگیر مدیر سایت آمدنیوز اشاره کرد و گفت: این فرد تحت حمایت دولت فرانسه بود اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری موفق به دستگیری او شد.

وی افزود: این نیروی مخرب در آشوب‌های ایران موثر بود و سازمان اطلاعات سپاه در اقدامی مناسب او را دستگیر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی