امام جمعه موقت شیراز: توانمندی دفاعی به کمک صنعت خودرو بیاید


امام جمعه موقت شیراز: توانمندی دفاعی به کمک صنعت خودرو بیاید

شیراز- ایرنا- امام جمعه موقت شیراز با اشاره به رونمایی از جت آموزشی تمام ایرانی یاسین گفت: کاش این توانمندی‌ها به کمک خودروسازی نیز می‌آمد تا صنعت خودرو هم شاهد اتفاقات و پیشرفت‌های خوبی باشیم و از این شرایط نجات پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌ارکانی در خطبه‌های نماز جمله شیراز افزود: طراحی و ساخت جت آموزشی یاسین بیانگر توانمندی و استعداد متخصصان داخلی کشورمان در این زمینه است.

وی ادامه داد: این اتفاق در شرایطی روی می‌دهد که کشور در شرایط تحریم قرار دارد و این ارزش این کار بزرگ را بیشتر نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت شیراز گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با تکیه بر توان و ظرفیت همین نیروهای داخلی شاهد ساخت هواپیماهای پیشرفته‌تر باشیم.

محکومیت حمله به نفتکش ایرانی

رضوی اردکانی در ادامه با اشاره به حمله اخیر به نفتکش ایرانی در دریای سرخ گفت: دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی بدانند که این اقدام کور و گستاخانه آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی اظهار داشت: اگر هنوز هم واکنشی از سوی کشورمان نشان داده نشده علتش این است که جمهوری اسلامی می‌خواهد ابعاد این جنایت به طور کامل مشخص شود و سپس پاسخ قاطع و مناسب بدهند.

دستگیری سرکرده سایت معاند
امام جمعه موقت شیراز در ادامه ضمن قدردانی از اقدام هوشیارانه و مقتدرانه اطلاعات سپاه در دستگیری روح‌الله زم مدیر کانال و سایت ضد انقلاب و معاند گفت: دستگیری این عنصر خودفروخته و خبیث دستگیری یک فرد نبود بلکه خفه کردن یک جریان بود.
رضوی‌ارکانی افزود: این فرد که هماهنگ کننده تمام حرکت‌های ضد انقلاب بود در شرایطی توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه دستگیر می‌شود که تحت حفاظت و حمایت غرب، رژیم صهیونیستی و آمریکا بود.
وی ادامه داد: ملت ایران به عزیزان خود در مجموعه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی که توانستند این روباه مکار را از لانه‌اش بیرون بکشند و دستگیر کنند افتخار می‌کنند.
امام جمعه موقت شیراز گفت: به همه سران ضد انقلاب که در خارج از کشور هستند می‌گویم که بدانند پنجه قدرتمند عقاب‌های شکاری ما ممکن است به سراغ آنها هم بیاید.
وی اضافه کرد: مردم ایران این انقلاب را ارزان به دست نیاورده‌اند که چند مزدور خارج‌نشین در شبکه‌های مجازی و سایت‌های تحت حمایت آمریکا و اسرائیل علیه این مردم توطئه کنند و راحت هم باشند، قطعا آنها خواب راحت نخواهند داشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه گذشته در بیانیه ای از دستگیری "روح الله زم" سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب "آمدنیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان