سپاه پاسداران وارد رزم مدرن اطلاعاتی شده است


سپاه پاسداران وارد رزم مدرن اطلاعاتی شده است

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به شاهکار اطلاعاتی سپاه در دستگیری سرشبکه سایت معاند آمدنیوز و ضربه مهلک بر پروژه نفوذ گفت: در واقع سپاه پاسداران در کنار همه پدیده‌­های شگفت­‌آوری که اخیراً ایجاد کرده، با عملیات اطلاعاتی پیچیده اخیر به دنیا نشان داد که به صورت ماهرانه وارد رزم مدرن اطلاعاتی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام رضا خدری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به آثار و کارکردهای تقوا اظهار کرد: تقواورزی آثار زیادی در زندگی انسان و جامعه مؤمنان دارد و روز به روز کمال و ترقی انسانی بیشتری را در جامعه ایجاد می کند.

وی یکی از کارکردهای اجتماعی تقوا را ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه عنوان کرد و افزود: اگر جامعه‌­ای با تقوا بود قطعاً انسجام و اتحاد و همدلی بیشتری خواهد داشت، این نشان می‌دهد که اگر تقوای انسان به کمال رسید نمی‌تواند به دنبال اختلاف افکنی و تفرقه در جامعه اسلامی باشد، بلکه تمام تلاش خود را مصروف ایجاد اتحاد و همدلی خواهد کرد.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: انسان با تقوا، قوم­ گرا و نژادپرست نخواهد شد، به همین دلیل در اصحاب اصیل پیامبر اکرم(ص) هم بلال حبشی هم صهیب رومی و هم سلمان فارسی وجود دارد.

خدری در ادامه یکی از ضرورت های گام دوم انقلاب را واگذاری مسؤلیت­‌ها به جوانان عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در بسیاری از سخنان و پیام­‌های اخیرشان تأکید ویژه­‌ای بر مسأله جوانان و واگذاری امور به آنان داشته‌­اند؛ توانایی، هوشمندی، آرمانگرایی، خطرپذیری و شجاعت در انجام کار از ویژگی­‌های دوران جوانی است که با استفاده از تجربه و نصیحت بزرگان و پیشکسوتان می‌­تواند پیشرفت­‌های عظیمی را برای جامعه اسلامی رقم بزند بنابراین مسئولین ما باید همت کنند و نسبت به واگذاری مسئولیت امور به جوانان شایسته تردید به خود راه ندهند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به شاهکار اطلاعاتی سپاه در دستگیری سرشبکه سایت معاند آمدنیوز و ضربه مهلک بر پروژه نفوذ گفت: گرفتار شدن سر شبکه سایت معاند «آمد نیوز» توسط نیروهای مؤمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهکار اطلاعاتی سپاه، یک پدیده بی نظیر و فتح المبین دیگری است که ایران اسلامی را هم سطح قدرت­ های طراز اول اطلاعاتی و امنیتی دنیا می‌­کند.

وی بیان کرد: شبکه‌­ای که در واقع تروریست رسانه‌­ای و مأموریت اصلی آن ایجاد جنگ روانی و ادراکی در بین مردم، شایعه‌­سازی، شبه‌سازی، ایجاد موج بدبینی و یأس و نفرت از مأموریت­ های آن بود.

خدری ادامه داد: در واقع سپاه پاسداران در کنار همه پدیده‌­های شگفت­‌آوری که اخیراً ایجاد کرده است، نظیر شاهکار نظامی خود در ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته آمریکا و پیروزی اطلاعاتی در خنثی سازی طرح پیچیده ترور سردار سلیمانی، با عملیات اطلاعاتی پیچیده اخیر به دنیا نشان داد که به صورت ماهرانه وارد رزم مدرن اطلاعاتی شده است.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه سخنان خود راه­پیمایی اربعین را زمینه‌ ساز شکل‌گیری امت واحده اسلامی در راستای ظهور دانست و گفت: همدلی وفادارانه‌­ای که در پیاده ­روی اربعین بین ملیت‌های مختلف شکل می‌­گیرد، پدیده بی‌­نظیری است که دلها را حول محور امام حسین به هم نزدیک می‌­کند و حقیقتاً اینکه گفته می­ شود «حبُ الحسین یجمَعُنا» حقیقتی است که امروز آشکار شده و این مهر و محبت حسینی و به تعبیر مقام معظم رهبری، مغناطیس حسینی توانسته است اختلافات ظاهری را کنار بزند و ملت­های مختلف را همدلانه دور هم جمع کند.

وی اظهار کرد: بر اساس تعابیر مقام معظم رهبری در دیدار با موکب‌داران عراقی، راه­پیمایی اربعین آیت عظمای الهی و نشانه‌ اراده‌ پروردگار بر نصرت امت اسلامی و زمینه ­ساز تشکیل تمدن عظیم و نوین اسلامی است.

خدری بیان کرد: امت اسلامی باید از همه توانایی و استطاعت خود در مقابل دشمنان اسلام استفاده کند؛ بر اساس روایات، اجتماع همدلانه و وفادارانه پیروان اهل بیت بر عهد امامت یکی از شرایط تحقق ظهور است و امروز پیاده ­روی اربعین تبدیل شده به رزمایش و گردهمایی جهانی عاشقان مکتب امام حسین (ع) و منتظران ظهور حضرت ولیعصر (عج) که با اجتماع محبت­ آمیز و پر از مهر خود در حال تمرین و ایجاد آمادگی برای تحقق ظهور هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی