پیام تبریک رئیس هیئت فوتبال لارستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش


فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی شهرستان، به ویژه کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان لارستان بزرگ سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.

پیام تبریک رئیس هیئت فوتبال لارستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران، به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان لارستان: حسین طارمی زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان لارستان، ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران این شهرستان تبریک و تهنیت گفت.







متن این پیام به شرح زیر است:



فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی شهرستان، به ویژه کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم. نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.بی شک ورزش شهرستان لارستان بزرگ، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان لارستان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی گردید.


ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد. وموجب رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت ،ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائزه اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد.



اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی شهرستان لارستان بزرگ تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزشی این شهرستان را مسئلت می نمایم.





(حسین طارمی زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان لارستان)






پ/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد