پیام اربعین حسینی نشر حقیقت عاشورا است


پیام اربعین حسینی نشر حقیقت عاشورا است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پیام اربعین حسینی نشر حقیقت عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) علیه دستگاه ظالم یزید و ویران کردن بنیان ظلم است.

حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: امروز شرایطی خاص در مقابل امت اسلامی قرار گرفته است و دشمنان اسلام از هر زمان دیگری عصبانی‌تر هستند،

وی به سالروز شهادت شهدای وحدت در منطقه پیشین شهرستان سرباز اشاره کرد و اظهار داشت: نام این شهدا در تاریخ جاویدان خواهد ماند.

امام جمعه ایرانشهر حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را محکوم کرد و گفت: آن کشور و گروهی که جرات کردند به نفتکش ایران حمله کنند مطمئن باشند چنین اقداماتی بی پاسخ نخواهد ماند و باید منتظر سیلی محکم و خشن جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام ابطحی گفت: ایران هیچوقت کار نسنجیده انجام نمی‌دهد.رهبر انقلاب به دشمنان اخطار داده که زمان بزن در رو تمام شده یکی بزنی ده تا میخوری و قطعا وقتی مسلم شد کار چه کسی بوده جواب اینکار را خواهد گرفت.

امام جمعه ایرانشهر به دستگیری روح الله زم اشاره کرد و افزود: دستگیری این عنصر خود فروخته انعکاس عظیمی داشت شاهکار بزرگی توسط اطلاعات سپاه بود آمد نیوز ضد انقلاب و پوشش دهنده خیلی از اغتشاشات بوده و با دستگیری این فرد کسانی که در ایران با وی ارتباط داشتند و کمکش میکردند دستگیر خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود