قابلیت گزارش تصادفات جاده‌ای در گوگل مپس به‌روزرسانی شد


قابلیت گزارش تصادفات جاده‌ای در گوگل مپس به‌روزرسانی شد

گوگل به تازگی عنوان کرده است که آپدیت جدیدی برای نقشه خود منتشر خواهد کرد. به موجب این به‌روزرسانی کاربران قادر خواهند بود تا با شیوه‌های جدیدی تصادفات جاده‌ای در گوگل مپس را گزارش کنند. این آپدیت از هفته پیش رو به صورت جهانی در دسترس کابران قرار می‌گیرد. همانطور که گفته شد، مهم‌ترین بخش این به‌روزرسانی مربوط به گزارش حوادث جاده‌ای، دست‌اندازها و...

گوگل به تازگی عنوان کرده است که آپدیت جدیدی برای نقشه خود منتشر خواهد کرد. به موجب این به‌روزرسانی کاربران قادر خواهند بود تا با شیوه‌های جدیدی تصادفات جاده‌ای در گوگل مپس را گزارش کنند. این آپدیت از هفته پیش رو به صورت جهانی در دسترس کابران قرار می‌گیرد.

همانطور که گفته شد، مهم‌ترین بخش این به‌روزرسانی مربوط به گزارش حوادث جاده‌ای، دست‌اندازها و حتی ترافیک موجود است که توسط کاربران و به صورت مستقیم از طریق آی‌فون صورت می‌پذیرد. این ویژگی به صورت گسترده در میان کاربران دستگاه‌های اندرویدی کاربرد دارد و به همین دلیل گوگل تصمیم گرفته است تا آن را برای کاربران iOS نیز ارایه کند. قابلیت جدید دیگر مربوط به گزارش چهار نوع حوادث جاده‌ای است؛ این چهار نوع شامل ساخت و ساز، مسدودی جاده، خرابی ماشین و اشیای وسط جاده می‌شود. گزینه جدید اضافه شده به گوگل مپس اجازه می‌دهد تا کاربر از این مشکلات آگاه گردد.

قابلیت گزارش تصادفات جاده‌ای در گوگل مپس به‌روزرسانی شد

اگر بر سر راه خود با موانع گفته شده روبرو شدید، آسان‌ترین راه پس از به‌روزرسانی گوگل مپس، انتخاب آیکون + و سپس Add a report است. گزارش کاربران نشان می‌دهد انتشار این آپدیت در برخی مناطق شروع شده، اما تا هفته بعد به صورت جهانی بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟