پاسخ رئیس جمهور ترکیه به سخنان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا


رئیس جمهور ترکیه به سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در رابطه با متوقف نمودن 5 روزه عملیات چشمه صلح در شرق رودخانه فرات در سوریه، از طریق سایتهای اجتماعی پاسخ داد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در رابطه با متوقف نمودن 5 روزه عملیات چشمه صلح در شرق رودخانه فرات در سوریه، از طریق سایتهای اجتماعی پاسخ داد.

اردوغان در حساب تویتتری اش این پیام را منتشر کرد: "جناب رئیس جمهور، پس از پیروزی در مقابل ترور که دشمن اصلی بشریت میباشد، جان انسانهای بیشتری را نجات خواهیم داد. مطمئن هستم که این تلاش مشترک، به صلح و ثبات در منطقه مان کمک خواهد کرد."

گفتنی است مولود چاووش اغلو وزیر خارجه ترکیه دیروز پس از پایان دیدارها میان رئیس جمهور اردوغان و مایک پنس معاون رئیس جمهور ایالات متحده امریکا و همچنین دیدار میان هیئتها، در مجتمع ریاست جمهوری اعلام داشته بود که عملیات چشمه صلح را به مدت 5 روز متوقف میکنند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا نیز طی پیامی تویتتری از رئیس جمهور ترکیه تشکر کرده و نوشته بود: "اخبار خوبی از ترکیه دریافت کردیم. میلیونها جان نجات خواهد یافت."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار