سرپرست پاس: تصمیم کادر فنی در تعطیلی تمرین‌ها قابل احترام است


سرپرست پاس: تصمیم کادر فنی در تعطیلی تمرین‌ها قابل احترام است

همدان- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان گفت: تصمیم کادر فنی مبنی بر تعطیلی تمرینات گروهی تیم قابل احترام است و بازیکنان پس از دیدار دیروز برابر شهدای بابلسر به خانه های خود بازگشتند.

محمد مظهری روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکلات عدیده تیم به ویژه مالی سبب شد تا کادر فنی این تصمیم را بگیرند و به آنها حق می دهم.

وی اضافه کرد: هر چند تصمیم آنها به این معنا نیست که تمرین ها کامل تعطیل شده باشد و هر بازیکنی به صورت انفرادی دارای برنامه تمرینی است و تا تصمیم جدید کادر فنی به صورت اختصاصی در شهرهای خود تمرین می کنند.

مظهری افزود: به هر حال این تصمیمی بود که به صورت جمعی گرفته شده و نمی شود در همین ابتدا با مشکلات به جنگ حریفانی برویم که اغلب چندین برابر ما قرارداد بسته اند در حالیکه پاس نسبت به سال قبل هم با بودجه کمتری بسته شده است.

وی بیان کرد: کل قرارداد مالی بازیکنان پاس یک میلیارد تومان است که به نسبت اکثر تیم های لیگ ۲ بسیار ناچیز بوده و این رویه را طوری برنامه ریزی کرده ایم که بدهکار نباشیم.

سرپرست مدیرعاملی پاس خاطرنشان کرد: امسال محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی کمک حال تیم بوده اند و پاشنه کشیده از تیم حمایت مالی داشته اند.

مظهری اضافه کرد: منتهی ۹۰ درصد پولی که به باشگاه تزریق شد را صرف مطالبات شاکیان طی سال های گذشته کرده ایم و رقم ناچیزی عاید تیم شد.

وی یادآور شد: مثل کارگر پا در رکاب پاس هستیم و از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان گرفته تا امور رسانه، اجرایی و تدارکاتی تیم جانانه در خدمت برای فوتبال استان و کسب موفقیت تلاش کرده و می کنند.

مظهری با تاکید بر شفاف سازی پیرامون درآمد حاصل از بلیط فروشی بازی با تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: تاکنون مشخص نشده که درآمد بلیت فروشی این مسابقه چه شده است.

وی افزود: اگر این بازی در تبریز بود به طور قطع طبق قوانین ۱۵ درصد به تیم میهمان می رسید اما اینجا که میزبان بودیم، پولی به باشگاه تا این لحظه تعلق نگرفته است.

سرپرست مدیرعاملی پاس با اشاره به اینکه حداقل امکانات برای بازیکنان درنظر گرفته شده ، اظهار داشت: با این شرایط آیا می شود انتظار صعود داشت؟

وی اضافه کرد: تا زمانیکه تفکر حرفه ای در تیم بنا نشود، صعود به لیگ یک در حد شعار باقی می ماند.

مظهری با قدردانی از هواداران تیم پاس گفت: توقع داریم که هواداران درک این شرایط را داشته باشند، در بازی برابر بابلسر همگان دیدند که تیم برتر میدان بودیم اما به لحاظ روحی روانی در سطح بسیار پایین بازی کردیم که در گذشته این چنین اوضاعی نداشتیم.

وی افزود: هواداران همانند گذشته پیشتیبان تیم باشند و با درک این اوضاع، پاس را تنها نگذارند چرا که اعضای تیم با تعصب و تلاش وافر برای کسب نتایج مطلوب هم قسم هستند اما بستر این موفقیت در استان مهیا نیست.

وی اظهار داشت: با این حال همچنان در انتظار یاری مسئولان هستیم، دست آنها را می فشاریم و امیدواریم این بار عزم خود را جزم کرده و مطالبات به حق و منطقی تیم را جامه عمل بپوشاند.

تیم پاس هم اکنون با ۶ امتیاز از چهار بازی در رده هشتم جدول لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی