یوهان زارکو با ال سی آر هوندا به موتوجی‌پی برمی‌گردد


موتوجی‌پی ایران – یوهان زارکو برای ادامه فصل و به دلیل مصدومیت تاکاکی ناکاگامی، به تیم ال سی آر هوندا پیوست. مرد فرانسوی بعد از گرندپری میسانو از تیم کی تی ام کنار گذاشته شد، اما در جزیره فیلیپ، سپانگ و والنسیا او را دوباره سوار بر موتور خواهیم دید. یوهان زارکو و کال کراچلو یوهان در این باره گفت: چه موقعیت خوبی در این چند مسابقه پایانی با تیم ال...

موتوجی‌پی ایرانیوهان زارکو برای ادامه فصل و به دلیل مصدومیت تاکاکی ناکاگامی، به تیم ال سی آر هوندا پیوست.

مرد فرانسوی بعد از گرندپری میسانو از تیم کی تی ام کنار گذاشته شد، اما در جزیره فیلیپ، سپانگ و والنسیا او را دوباره سوار بر موتور خواهیم دید.

یوهان زارکو با ال سی آر هوندا به موتوجی‌پی برمی‌گرددیوهان زارکو با ال سی آر هوندا به موتوجی‌پی برمی‌گردد یوهان زارکو و کال کراچلو

یوهان در این باره گفت:

چه موقعیت خوبی در این چند مسابقه پایانی با تیم ال سی آر برای من پیش آمده است. واقعا قدردان این شانس هستم، و تمام تلاشم را می‌کنم تا نتایج خوبی بگیرم و از این دوران لذت ببرم، به این دلیل که این سه مسابقه‌ آخری است که در مدت خواهم داشت.

از کی تی ام بابت فسخ قرارداد ممنونم چون این فرصت را پیش آورد تا با موتور دیگری مسابقه دهم. ببینیم چه کار می‌توانم بکنم. اولا می‌دانم که از پیست جزیره فیلیپ لذت می‌برم، پیست سریعی است و فکر می‌کنم شرایط خوب پیش برود.

ما امیدواریم که همین اتفاق رخ دهد، و باید ببینیم چه احتمالاتی امکان رخ دادن دارند. هدف این است که با سرعت مناسبی موتورسواری کنم و بخشی از احساس خوبی که در گذشته داشته‌ام را دوباره بدست بیاورم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا