کلینیک میدانی آستان قدس عباسی در اربعین حسینی


کلینیک میدانی آستان قدس عباسی در اربعین حسینی

این درمانگاه که خدمات پزشکی و درمانی متنوعی را ارائه می‌کند دارنده کادر پزشکی متشکل از خادمان افتخاری عراقی و خارجی و نیز پرسنل بیمارستان الکفیل است .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، آستان قدس عباسی در چارچوب طرح خدماتی خود برای زائران اربعین، به جوانب پزشکی و بهداشتی آنها اهمیت ویژه ای قائل شده است بطوریکه درمانگاه میدانی مجهز به کادر پزشکی و پرستاری متخصص را در نزدیکی حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) احداث کرده است.

این درمانگاه که خدمات پزشکی و درمانی متنوعی را ارائه می‌کند دارنده کادر پزشکی متشکل از خادمان افتخاری عراقی و خارجی و نیز پرسنل بیمارستان الکفیل است که در زمینه تعامل با بیماران مختلف از دانش و تجربه کافی برخوردار هستند.

مسار شاکر، از پزشکان این درمانگاه در گفتگو با شبکه جهانی الکفیل گفت، نظر به حضور میلیونی زائران در اربعین، هدف از تاسیس این کلینیک میدانی ارائه خدمات پزشکی به زائران است. این کلینیک میزبان شمار بسیاری از زائران است و تاکنون موارد مختلفی را پذیرا بوده و این رقم با نزدیک شدن به اربعین که اوج حضور زائران است افزایش می یابد. بیماران پذیرش شده از ملیتهای مختلف بوده اند و فعالیت به صورت شبانه روزی ادامه دارد. این بیمارستان مجهز به دارو، تجهیزات و دستگاههای مورد نیاز است.

وی گفت: این کلینیک همچنین موارد اورژانسی را پذیرش کرده و خودروهای اورژانسی را در اختیار دارد که در صورت نیاز برای انتقال بیماران استفاده می شود.

شایان ذکر است، اهتمام به زائران محترم امام حسین و حضرت عباس (علیهما السلام) از اولویت های آستان قدس عباسی است بنابراین همواره تلاش کرده تا تمامی ضروریات را برای خدمت به زائران فراهم کند تا آسوده خاطر به اعمال زیارتی بپردازند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است