شانس به مدیرعامل جدید پرسپولیس لبخند زد


ایرج عرب مدیرعامل پیشین باشگاه که پس از پایان دوران کاری اش در اتاق مدیرعاملی، در جمع هیئت مدیره باقی مانده، قرار است به زودی از این جمع نیز جدا شود. نوشته شانس به مدیرعامل جدید پرسپولیس لبخند زد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شانس به مدیرعامل جدید پرسپولیس لبخند زد

ایرج عرب به زودی کاملاً از پرسپولیس جدا می‌شود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱:۰۰
شانس به مدیرعامل جدید پرسپولیس لبخند زد

ایرج عرب مدیرعامل پیشین باشگاه که پس از پایان دوران کاری اش در اتاق مدیرعاملی، در جمع هیئت مدیره باقی مانده، قرار است به زودی از این جمع نیز جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تعداد اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از فوت جعفر کاشانی، به ۴ نفر رسید، اما به صورت خودکار، با اضافه شدن عضو علی‌البدل هیئت مدیره به جمع مدیران باشگاه، دوباره عدد اعضا فرد شد و به ۵ نفر رسیدند. البته با این اتفاق، شانس محمدحسن انصاری‌فرد برای حضور در هیئت مدیره نیز از بین رفت. با این حال روز گذشته خبر جالبی به دست‌مان رسید.
گویا ایرج عرب مدیرعامل پیشین باشگاه که پس از پایان دوران کاری اش در اتاق مدیرعاملی، در جمع هیئت مدیره باقی مانده، قرار است به زودی از این جمع نیز جدا شود. طبق شنیده‌های ما، هفته قبل به او پیشنهاد کار بسیار خوبی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قبل از پایان مهرماه در جایگاه مدیریتی مهمی به کار گرفته خواهد شد. او یکی از مدیران دولتی مورد اعتماد وزیر ورزش است که حضورش در پرسپولیس نیز به دلیل همین اعتماد بود، اما نتوانست مورد وثوق هواداران قرار بگیرد و شعار‌ها و فشار‌ها در فضای مجازی باعث شد از مدیرعاملی باشگاه عزل شود. اگر اتفاقاتی که رخ داده، با همین روند به سرانجام برسد، ایرج عرب از پرسپولیس جدا خواهد شد و شانس یک بار دیگر به محمدحسن انصاری‌فرد برای اضافه شدن به هیئت مدیره، چشمک می‌زند.
حضور در هیئت مدیره برای انصاری‌فرد بسیار مهم است زیرا مدیرعامل باشگاه در حال حاضر حق رأی برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های مدیریتی را ندارد و فقط اجرا‌کننده تصمیمات هیئت مدیره است. از سوی دیگر او هر ایده و طرح اقتصادی یا ورزشی را به هیئت مدیره می‌برد، با مخالفت اعضا مواجه می‌شود و حتی شنیدیم به انصاری‌فرد برای دفاع از طرح‌هایش، زمانی نمی‌دهند تا حرف بزند. اگر عرب برود، جا برای انصاری‌فرد درهه باز می‌شود.
منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟