چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر


چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر

بیست و هفت مهر تولد محمد محبیان (پسر حبیب) و مرحوم محمود بنفشه خواه است. در ادامه مختصری با زندگی این دو هنرمند مهرماهی کشورمان آشنا می‌شوید.

چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر


ستاره | سرویس چهره‌ها - محمد محبیان فرزند مرحوم حبیب محبیان است که در عرصه هنری راه پدرش را پیش گرفته است. باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند در محبوبیت و هنر پا جای پای پدر خود قرار دهد.

چهره ها و افراد مشهور متولد بیست و هفت مهر

در ادامه این بخش کمی با زندگی و دنیای حرفه‌ای و هنری این دو هنرمند متولد ۲۷ مهر آشنا می‌شوید.

محمود بنفشه خواه

چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر


محمود بنفشه خواه، بازیگر متولد ۲۷ مهر سال ۱۳۲۱، عموی بیژن بنفشه خواه و برادر رضا بنفشه خواه بود. او فعالیت خود را در زمینه هنری از ۳۱ سالگی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. بنفشه خواه برای نخستین‌بار در سال ۶۵ و در جریان بازی در سریال "ماجرا‌های آقای خیرخواه" مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت. دو سال پس از اولین حضورش در تلویزیون به سینما نیز قدم گذاشت و در فیلم "ارثیه" به کارگردانی کاظم بلوچی بازی کرد. از دیگر آثار او در سینما و تلویزیون می‌توان به بازی در "مختارنامه"، "سگ کشی"، "آب و آتش"، "دردسر والدین" و... اشاره نمود. محمود بنفشه خواه سرانجام در هجدهم فروردین‌ماه سال ۸۹، بر اثر سکته قلبی و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.

محمد محبیان

چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر


محمد محبیان متولد بیست و هفتم مهرماه سال ۵۷ در تهران، خواننده ایرانی و پسر مرحوم حبیب محبیان، خواننده فقید کشورمان است. ۵ ساله بود که به همراه پدر و مادرش به آمریکا مهاجرت کرد و در لس آنجلس ساکن شد. محمد به سبب علاقه‌ای که از کودکی به خوانندگی داشت وارد این عرصه شد و اولین آلبوم خود را با عنوان "جوونی" در سال ۸۳ روانه بازار کرد. "خودشه" و "ایران بانو" نام دیگر آلبوم‌های اوست.

از محمد محبیان به غیر از آلبوم، تک آهنگ‌هایی نیز منتشر شده است که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به بازخوانی "مرد تنهای شب"، و "پرواز حبیب" اشاره نمود. محمد پس از فوت پدرش به ایران آمد و در مراسم هفتم و چهلم او حضور پیدا کرد. آن موقع بود که رسانه‌های داخلی برای نخستین بار عکسی از پسر حبیب منتشر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد