کواچ: تمامی بازیکنان با سلامت از تیم های ملی بازگشته اند؛ هر بازیکنی بازی نکند ناراحت می شود


کواچ: تمامی بازیکنان با سلامت از تیم های ملی بازگشته اند؛ هر بازیکنی بازی نکند ناراحت می شود

نیکو کواچ بازی آسانی را مقابل آگزبورگ پیش بینی نمی کند.

طرفداری - رقابت های بوندس لیگا پس از وقفه بخاطر بازی های ملی دوباره از سر گرفته می شود و روز شنبه از هفته هشتم این رقابت ها، بایرن مونیخ میهمان آگزبورگ خواهد بود. بایرن مونیخ در هفته هفتم مغلوب هوفنهایم شد و صدر جدول را از دست داد و اکنون کواچ تیمش را برای این بازی دربی مانند آماده می کند. سرمربی بایرن مونیخ عصر پنج شنبه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد.

وضعیت بازیکنان:

لوکاس هرناندز کمبود تمرین داشت و نمی توانست دو بازی پیاپی برای فرانسه انجام دهد. او در بازی دوم فرانسه بدون هیچ مشکلی بازی کرد و بدون مشکل به مونیخ بازگشت. بقیه بازیکنان هم با سلامت از تیم های ملی بازگشته اند.

توماس مولر:

من اکنون نمی توانم بگویم آخر هفته چه بازیکنی در ترکیب خواهد بود. اظهار نظر من قبل از بازی برابر هوفنهایم اشتباه بود. این اتفاقات رخ می دهند. من با توماس صحبت کردم و او من را درک کرد. همه چیز تمام شده است. تفاوتی نمی کند چه بازیکنی باشد، هر کسی بازی نکند ناراحت خواهد بود. به عنوان مربی من باید درباره ترکیب تصمیم بگیرم و نمی توانم بیش از 11 نفر را در آن قرار دهم. باید ترکیبی را پیدا کنم که به نظرم می تواند برنده بازی باشد. از دید کسانی که از بیرون به اتفاقات نگاه می کنند مربی هیچ تصمیم درستی نمی گیرد. اجازه نمی دهم از بیرون راهنمایی شوم. ایده های مختص خود را داریم و آن ها را عملی می کنیم.

سفرهای بواتنگ:

آنچه بازیکنان در اوقات فراغت انجام می دهند به خود آن ها بستگی دارد. او دیروز برای برخی از کارهای شخصی در وولفسبورگ بود.

داوید آلابا و لئون گورتسکا:

آلابا هنوز بخاطر دنده هایش مشکل دارم، نمی خواهیم هیچ ریسکی کنیم. اگر او فردا 100 درصد آماده نباشد ما برای بازی بعدی روی او فکر نمی کنیم. لئون گورتسکا حس می کند آماده شده است. سعی می کنیم او را کم کم به ترکیب برگردانیم. نباید به او سخت بگیرم و می خواهیم چند دقیقه به او بازی دهیم.

بازی مقابل آگزبورگ:

بازی مقابل آن ها بسیار دشوار است. می دانید این بازی چگونه است و یک دربی کوچک محسوب می شود. انتظار یک بازی شدید و فیزیکی را دارم. باید از شانس های خود استفاده کنیم.

آلفونسو دیویس:

دیویس توانایی هایی خوبی دارد، سرعت او یک امتیاز ویژه است. او با ما بسیار دفاعی تر از زمان حضورش در تیم ملی کانادا بازی می کند. او باید پیشرفت کند. امیدوارم بتوانیم به او دقایق لازم را بدهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟