پیشرفت چشمگیر عرصه ورزشی نویسی استان مرکزی


پیشرفت چشمگیر عرصه ورزشی نویسی استان مرکزی

دبیرکل انجمن ورزشی‌نویسان ایران گفت: پیشرفت خوب و چشمگیری در عرصه ورزشی‌نویسی استان مرکزی ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، جهانگیر کوثری در دومین نشست فصلی اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی که در اراک برگزار شد، اظهار کرد: با وجود زمان اندکی که از تشکیل این انجمن در استان می‌گذرد، کلاس‌های خوبی نسبت به استان‌های دیگر برگزار شده است و این عرصه در استان مرکزی کمتر دچار تنش‌های فکری رایج که در سطح کشور وجود دارد، شده است‌.

کوثری تصریح کرد: در استان مرکزی، خط محوریت ورزش قوی‌تر از بقیه خطوط خبری بوده و کمتر به مباحث سیاسی پرداخته‌اند و این امر نوید روزهای خوبی را در عرصه رسانه‌های ورزشی استان مرکزی می‌دهد.

سجادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی هم در این مراسم گفت: انجمن ورزشی‌نویسان می‌تواند عامل همدلی و انسجام بیشتر خبرنگاران ورزشی باشد و این خود می تواند سبب پیشرفت و توسعه ورزش استان شود.

وی افزود: مجموعه مسئولان استان از این انجمن حمایت خواهند کرد تا بتوانند اهداف خود را جهت حمایت و رفاه هر چه بیشتر خبرنگاران و عکاسان بکار ببندند.

سید مهدی مقدسی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس هم در این مراسم گفت: ورزشی نویسان در توسعه و اعتلای ورزش نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، افزود: ورزش امروزه یکی از مهمترین مقوله‌های اجتماعی است و رسانه‌ها امروزه نقش بسزایی در پیشبرد اهداف تمامی حوزه‌ها از جمله ورزش ایفا می‌کنند و نمی‌توان براحتی از این نقش کلیدی عبور کرد.

در ادامه جلسه، رامین فولادی دبیر انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی گفت: حضور مسئولین علاقمند و پیگیر در حوزه ورزش در استان مرکزی انتظارت را برای جهش ورزش استان بالا برده ولی متاسفانه امروز شاهد هستیم که اکثر تیم‌های ورزشی استان شرایط نامشخصی دارند.

وی ادامه داد: انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی این آمادگی را دارد که در کنار مسئولین استان شرایط را برای حضور صنایع در ورزش استان و حمایت از تیم های ورزشی فراهم آورد.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از اعضای انجمن ورزشی نویسان استان تقدیر شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر