تریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کند


رسانه کلیک – شرکت نامدار راک استار گیمز به تازگی اولین تریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 را به اشتراک گذاشت که گرافیک خیره کننده این اثر را به نمایش می گذارد. چند روز پیش بود که راک استار گیمز در نهایت به انتظار پی سی بازها خاتمه و طی پیامی رسما […] نوشته تریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کند اولین بار در...

رسانه کلیک – شرکت نامدار راک استار گیمز به تازگی اولین تریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 را به اشتراک گذاشت که گرافیک خیره کننده این اثر را به نمایش می گذارد.

تریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کند

چند روز پیش بود که راک استار گیمز در نهایت به انتظار پی سی بازها خاتمه و طی پیامی رسما از عرضه Red Dead Redemption 2 روی پلتفرم رایانه شخصی خبر داد. حال، کمتر از چند هفته به انتشار این نسخه باقی مانده و در حالی که شماری از بازیکنان برای تجربه بازی لحظه شماری می کنند، سازندگان جزئیات بیشتری از این اثر به اشتراک می گذارند. در این میان، شرکت راک استار ساعاتی پیش اولین تریلر مربوط به نسخه پی سی بازی را منتشر کرد که کیفیت بصری و گرافیک فنی آن همه را شگفت زده می کند.

تریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کندتریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می‌کند

این ویدیو کوتاه که به صورت سینماتیک بخش های مختلفی از دنیای بازی را به نمایش می گذارد، به خودی خود بی نظیر است. گرافیک فنی و جلوه های بصری نشان داده شده در این تریلر به معنای واقعی کلمه عالی بوده و سازندگان نیز به بهبود کیفیت برف، انعکاس نور و افزایش عمق دید اشاره کرده اند. نکته مهمی که به همراه این ویدیو ارائه شده، پشتیبانی این عنوان از رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه است که بی شک جلوه ها و مناظر بازی در چنین کیفیتی خارق العاده خواهد بود. جالب اینجاست که نرخ فریم بازی صرفا به رقم مذکور محدود نشده و پی سی بازهای حرفه ای می توانند بازی را در نرخ های بالاتری نیز تجربه کنند.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین تریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 شم دعوت می کند.

برای دانلود تریلر فوق با کیفیت 720p، روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ نسخه رایانه شخصی بازی رد دد ردمپشن 2 در روز 14 آبان ماه سال جاری (5 نوامبر) به صورت انحصاری زمانی روی لانچر جدید راک استار گیمز و فروشگاه تازه تاسیس اپیک گیمز عرضه شده و سپس با گذشت یک ماه از این تاریخ، بازی روی شبکه پرمخاطب استیم نیز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در صورتی که بی صبرانه منتظر تجربه نسخه پی سی این عنوان هستید، بد نیست که هم اکنون نگاهی به مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان بیاندازید (سیستم مورد نیاز بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شد) تا از اجرا و یا عدم اجرای آن روی پلتفرم خود مطمئن شوید. هرچند که سیستم مورد نیاز بازی برای کامپیوترهای نسبتا قدیمی و رده پایین نیز بهینه شده است.

در طرف دیگر، در حال حاضر کاربران دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می توانند از تجربه بازی روی کنسول های خود لذت ببرند. فارغ از این ها، در حالی که هنوز جزئیاتی از عرضه این عنوان برای ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 در دست نیست، اما به لطف پشتیبانی این دو دستگاه از قابلیت Backward Compatibility، انتظار می رود که بازی روی کنسول های نسل نهم نیز قابل اجرا باشد.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با اولین تریلر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان می تواند مرزهای متعددی را جابه‌جا کند؟ نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: DualShockers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم