عرضه بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تعویق افتاد


عرضه بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تعویق افتاد

شرکت Paradox Interactive ناشر بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 اعلام کرد که این اثر دیگر در چهار ماهه ابتدایی سال 2020 منتشر نمی‌شود. متاسفانه این شرکت و استودیو سازنده بازی Hardsuit Labs حرفی از زمان دقیق عرضه برای این عنوان داستان-محور خون آشامی نزدند و تنها به گفتن تاریخ انتشار احتمالی آن در سال 2020 بسنده کردند. سه سال و نیم گذشته...

شرکت Paradox Interactive ناشر بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 اعلام کرد که این اثر دیگر در چهار ماهه ابتدایی سال 2020 منتشر نمی‌شود.

متاسفانه این شرکت و استودیو سازنده بازی Hardsuit Labs حرفی از زمان دقیق عرضه برای این عنوان داستان-محور خون آشامی نزدند و تنها به گفتن تاریخ انتشار احتمالی آن در سال 2020 بسنده کردند.

سه سال و نیم گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا جانشین شایسته‌ای برای Bloodlines 1 خلق کنیم. بدین معنا که نه تنها باید یک بازی جاه‌طلبانه و عالی ساخته شود، بلکه از اشتباهات گذشته هم دوری کنیم و آن را وظیفه خود می‌دانستیم. امروز باید به شما بگوییم که زمان بیشتری برای تبدیل کردن بازی به آنچه انتظارش را دارید، نیاز داریم. اگرچه بازی همچنان در سال 2020 منتشر می‌شود، ولی ما تصمیم گرفتیم تا ارزش کیفیت بهتر را فدای زمان پیشین عرضه بازی که چهار ماه ابتدایی سال بود، نکنیم.

استودیو Hardsuit Labs در ادامه اشاره کرد زمانی که تصمیم ساخت بازی را گرفتند، هدف اصلی آن‌ها خلق روایت داستانی پرشاخه و عمیق به همراه شخصیت‌های جذاب و قابل فهم بود. علاوه بر آن دنیایی غنی که سزاوار World of Darkness باشد نیز خلق شود. سازنده‌ها باور دارند که همچنان در راه تحقق بخشیدن به این هدف هستند اما زمان بیشتری برای رسیدن به آن نیاز دارند.

مسئولیت دوری کردن از اشتباهاتی که گریبان‌گیر قسمت اول شدند، بر عهده خود ما بود و یکی از آن‌ها که تقریباً همه افراد به آن اشاره کردند، زود عرضه شدن بازی بود. چند ماهه گذشته به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم به تاریخ ابتدایی عرضه قسمت دوم پایبند بمانیم، همان اشتباه قبلی را انجام خواهیم داد. این کار را نمی‌کنیم چرا که تمام افراد حاضر در پروژه می‌خواهند بهترین نسخه Bloodlines 2 را تقدیم شما کنند.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در زمان نامعلومی از سال 2020 منتشر می‌شود.

عرضه بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تعویق افتادعرضه بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تعویق افتاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور